خرید اسکوتر برقی نو و دست دوم با خیال راحتِ راحتِ راحت

فهرست مطالب

شاید برای بعضی ها با توجه به شرایط اقتصادی، تهیه و هزینه کردن برای << خرید اسکوترهای برقی >> دشوار باشد ویا نتوانید به فروشنده اعتماد کنید! اگر شما هم از این افراد هستید که به دنبال اسکوترهای برقی دست دوم سالم و با ضمانت یا نو می گردید، پیشنهاد میکنم حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

[njwa_button id=”28711″]

هنگام خرید اسکوتر دست دوم به نکات زیر توجه کنید

چند سوال درمورد خرید اسکوتر برقی دست دوم

آیا خدمات پس از فروش اهمیت دارد؟

در صورتی که اسکوتر برقی خود خراب شد و نیاز به تعمیر داشت وجود این مورد را در میابید که چه اهمیت مهمی دارد. چه هنگام خرید آنلاین و یا خرید حضوری حتما مطمئن شوید که خدمات پس از فروش دارند تا در آینده دچار مشکل نشوید.

هر اسکوتری برای هر رده سنی مناسب است؟

در جواب باید بگوییم اسکوترها سایز ها و انواع مختلفی دارند و برای هر رده سنی مناسب نیستند. به عنوان مثال استفاده از اسکوتر برقی 10 اینچی یا هاوربورد برای کودکان اصلا توصیه نمیشود چرا که سایز بزرگ تر و راندن سخت تری دارند. اگر به این نکته توجه نکنیم ممکن از دچار حوادث جبران ناپذیری بشویم.

اسکوترهای برقی دسته دار و بدون دسته چه فرقی دارند؟

اسکوتر برقی بدون دسته: این نوع اسکوتر برقی از رایج ترین و شناخته شده ترین نوع بین مردم است. این اسکوتر ها اینگونه کار میکنند که برای راندن آنها نیازی به چرخاندن دسته ندارید و با فشار پاها می توانید اسکوتر را به سمتی که می خواهید بچرخانید.
اسکوتر برقی دسته دار: با استفاده از این اسکوتر ها میتوانید جهت حرکت را مشخص کنید و به راحتی به راست یا چپ بروید. اسکوتر های برقی دسته دار بر خلاف اسکوتر های بدون دسته دارای نمایشگر سرعت و شارژ هستند. با استفاده از آنها می توانید به راحتی در خیابان برانید و لذت ببرید.

آیا میشه اسکوتر برقی سالم رو از تقلبی تشخیص داد؟

در ابتدای تولید اسکوترهای برقی نمی توانستید فرقی بین اسکوترهای اورجینال و تقلبی را تشخیص دهید. ولی امروزه یک راه برای برای خرید مطمئن اسکوتر اورجینال وجود دارد و این وجود گواهی نامه و ضمانت نامه است که متعلق به اسکوتر برقی است. در صورت خرید اسکوتر برقی حتما ضمانت نامه را از فروشنده محصول درخواست کنید تا با خیالی راحت خرید کنید.

اسکوتر برقی

از دیوار اسکوتربرقی دست دوم بخریم یانه؟

<< خرید اسکوتر برقی کارکرده>>  از دیوار به دلیل عدم اطمینان به فروشنده سخت می باشد. چون اکثرا وقتی تصمیم به فروش میگیرن یه مدت زیادی از اسکوتر استفاده نکردند و باتری اسکوتر برقی خراب شده است و بعد شارژ دوم یا سوم خرابی دستگاه مشخص می شود.  اونوقت  هزینه باتری و تعویضش رو باید پرداخت کنید. 

چطور از سالم بودن اسکوتربرقی دست دوم اطمینان پیدا کرد؟

خب اطمینان پیدا کردن نسبت به اسکوتر دست دوم سخته چون ما هنگام  خرید فقط ظاهر اسکوتر را می بینیم و از داخل وسیله و کیفیت قطعات و حتی سالم بودن اون ها اطلاعی نداریم. برای اینکه به این اطمینان برسید سعی کنید از یه مجموعه معتبر خرید کنید و اطمینان پیدا کنید که وسیله حتما ضمانت داشته باشه.

پس در یک نتیجه کلی رعایت نکات زیر به عنوان خریدار الزامی است

  1. از فروشگاه ها و سایت های مطمئن خریداری کنید:
    هنگام خرید به سراغ شرکت ها و سایت های مطمئن بروید چرا که شرکت های بزرگ و مطرح خدمات بهتری را به شما ارائه می دهند.
  1. از فروشنده ضمانت نامه بخواهید:
    این مورد از مهم ترین فاکتور ها هنگام خرید است چرا که این مورد فرق بین اسکوتر های اورجینال و تقلبی است.
  1. به باتری توجه کنید:
    باتری همانند قلب است که اسکوتر به آن وابسته می باشد، هنگام خرید به آن توجه اساسی کنید که جنس تقلبی نخرید. باتری اسکوتر های برقی لیتیومی می باشد و معمولا 25 کیلومتر مسافت را طی می کنند.
  1. دریافت فاکتور از فروشنده:
    هنگام خرید از فروشنده فاکتور معتبر بخواهید. حتما از فروشنده بخواهید تا فاکتور معتبر فروشگاهی به شما بدهد و دارای خدمات پس از فروش باشد.
ایمنی اسکوتر

به کیفیت قطعات اسکوتر برقی استوک میتوان اعتماد کرد؟

اسکوترهای برقی و هوشمند دارای چندین قطعه مصرفی مثل باتری ، شارژر و… می باشند که عمده ی مشکلاتی که اسکوترها پیدا می کنند به علت خرابی همین قطعات می باشد.
اسکوترهایی که توسط مجموعه ساپتک ایرانیان به فروش میرسد همگی در حد نو بوده و حتی شارژر نو به شما عزیزان تقدیم خواهد شد و همچنین تمامی اسکوترها قبل از تحویل به شما به طور کامل تست شده اند و در صورت خرابی باتری و حتی برد این قطعات تعویض می گردند و این اسکوترها فقط یک قاب از اسکوترهای نو کم دارند و تفاوت قیمت هایی که در اسکوترهای دست دوم مشاهده می کنید به همین علت می باشد.
تمامی اجناسی که تعویض می گردند دارای گارانتی می باشند و اگر در بازه ی زمانی گارانتی مشکلی ایجاد شد شما می توانید اسکوتر را به واحد گارانتی و تعمیرات مرجوع کنید.

[njwa_button id=”28711″]

در مجموعه ساپتک ایرانیان اسکوترهای ارزان قیمت موجود است.

اسکوترهای برقی نو با کیفیت که در هنگام انتقال دارای خط و خش جزیی شده اند. و اسکوتر‌های برقی دسته دوم یا کار کرده که با گارانتی بی قید و شرط بفروش می رسد.

اسکوترها از نظر فنی تست شده و سالم بوده و فقط کمی خط روی بدنه افتاده که قیمت آن را کمتر کرده است اما با گارانتی تعویض برد و باتری ساپتک ایرانیان به فروش می‌رسند. تمامی اسکوترها با باتری و شارژر نو به فروش می‌رسند.

نکاتی که توی شرکت ما رعایت میشه

برای خرید اسکوتر برقی ارزان قیمت، توجه داشته باشید، باتری اسکوتر در صورت خراب شدن مبلغ ۷۵۰ هزار تومان تا ۹۵۰ هزار تومان و برد آن نیز ۶۸۰ تا ۲۲۰۰۰۰۰ هزارتومان، هزینه برای شما خواهد داشت. پس برای خرید توجه به گارانتی اسکوتر در اولویت خواهد بود. دوستان گرامی بسیار دیده ام  افرادی را که اسکوتر خریده اند و در هفته‌های اول اسکوتر آنها خراب شده است بخاطر مناسب بودن و ارزان بودن اسکوتر را خریداری کرده اند و پس از استفاده متوجه خرابی اسکوتر شده اند. برای تعمیر علاوه بر صرف هزینه وقت شما نیز هدر خواهد رفت.

خرید مطمئن اسکوتر برقی خودرا به ما بسپارید

اسکوترهایی که در سایت ما فروخته می‌شود، دارای گرید A هستند و باتری‌های آنها جدید می‌باشد. برد اسکوترها سه برد بوده و این دو موضوع باعث شده خرابی اسکوتر ها به حداقل برسد. ما برای شما بهترین اسکوتر ها را خریداری نموده و با گارانتی واقعی به شما عرضه خواهیم کرد. برای سفارش محصول کافیست از طریق همین سایت و قسمت محصولات اسکوتر مورد علاقه خود را تهیه نمایید، همچنین جهت راهنمایی و مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید. برای خرید اسکوتر برقی ارزان با گارانتی به سایت‌های معتبر با نماد الکترونیک مراجعه فرمائید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

[njwa_button id=”28711″]

[elfsight_click_to_call id=”1″]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 29 میانگین: 4.1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

برخی از مقالات

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .