در زمان خرید موتور شارژی به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

فهرست مطالب

برای خرید موتور شارژی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
نگران نباشید ما اینجا هستیم تا در سایت ساپتک سیتی تمام مواردی رو که قبل از خرید باید بدانید را به شما آموزش دهیم
اما اولین سوالی که پیش می آید این است که موتور شارژی چیست؟
و چرا خواسته جدید تمام بچه‌های نسل جدید است؟

عمدتا موتورها شارژی در قالب موتور شارژی بچه‌گانه در بازار عرضه میشوند. موتورهای بچگانه دارای یک سری ویژگی هستند که ابن ویژگی‌ها باعث بهبود عملکرد سیستم‌های عصبی کودکان می‌شود. حال نیز شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتور شارژی بزرگ پسرانه این مقاله را بخوانید ؛ پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

موتور شارژی چیست؟

موتور شارژی کودکان یک دستگاه برقی است که برای بازی کودکان طراحی شده است. این دستگاه شامل بسته باتری و یک موتور الکتریکی است که قادر به حرکت کردن موتور برقی یا سایر اسباب بازی‌هایی است که کودک در ذهن خود دارد.

تقریباً تمامی این محصولات شارژی می‌باشند و برق لازم برای شارژ کردن باتری آنها با استفاده از شارژر خاصی که به همراه دستگاه عرضه می شود، مهیا‌ می‌شود.

باتری‌های موتور شارژی اغلب ۶ یا ۱۲ ولت با آمپرهای متفاوت هستند و قابلیت شارژ به‌ دفعات بالا را دارند.

موتور-شارژی-چیست؟

تقویت حس اعتماد به نفس کودکان با موتور شارژی

موتور های شارژی کودک به دلیل ساختار طبیعی خود باعث می‌شوند فرزند شما حس سواری واقعی را تجربه کند و از این سواری حسابی لذت ببرد.
در واقع این‌گونه می‌توان گفت که موتورهای شارژی نوع شبیه ساز شده موتور واقعی می‌باشند که بصورت یک وسیله بازی برای کودکان ساخته شده است تا آن ها از همان زمان کودکی بتوانند حس رانندگی کردن را تجربه کنند.

همان گونه که همگی ما می‌دانیم یکی از علاقمندی های دوران کودکی پسر بچه و دختر بچه ها رانندگی کردن با ماشین و موتور است که امروزه به دلیل پیشرفت در صنعت اسباب بازی این امر میسر شده است و شما می توانید با تهیه یک موتور شارژی برای فرزند خود لحظات بسیار شاد و لذت بخشی را برای او ایجاد نمایید.

موتور شارژی برای کودکان، یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی‌های داخلی بوده و با استفاده از آن ها، کودکان می‌توانند به‌صورت فعال به بازی پرداخته و از حرکت کردن و استفاده از قدرت موتور برقی لذت ببرند.

تقویت حس اعتماد به نفس کودکان با خرید موتور شارژی

مهارتهایی که با خرید موتور برقی در کودکان تقویت می‌شود:

  • رشد اعتماد به نفس
  • فرصتی برای تخلیه هیجانی
  • تقویت استقلال و اعتمادبه‌نفس کودک
  • تقویت قدرت جهت یابی
  • تقویت تعادل
  • تقویت مهارت‌های حرکتی درشت کودک
  • تقویت مهارت‌های ادراکی و هماهنگی حرکتی
  • تقویت مهارت‌های اجتماعی
  • رشد و پرورش هماهنگی و یکپارچگی مهارت‌های حسی حرکتی
  • آموزش مفهوم درون و برون، راست و چپ، جلو و عقب، تند و کند، توقف و حرکت و…

تقویت مهارت کودکان با خرید موتور شارژی

لیست قیمت موتور برقی جدید کودکان

انواع موتور شارژی

  • موتور شارژی تک موتور: این مدل‌ها دارای یک عدد موتور بر روی چرخ عقب هستند. معمولا تک سرعته نیز می‌باشند. برای بچه‌های سبک وزن طراحی شدند.

  • موتور شارژی دو موتور: این مدل‌ها دارای دو عدد موتور الکتریکی بر روی چرخ عقب خود هستند، معمولا سرعت در این موتورها قابل تغییر می‌باشد. و برای کودکان سنگین وزن مناسب هستند.

خرید موتور شارژی

موتور شارژی

خرید ماشین شارژی بهتره است یا موتور شارژی ؟

  • موتور شارژی‌ها نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخوردار است. بنابراین از نظر قیمت مناسب‌تر هستند.

  • ماشین شارژی‌ها دارای پخش کننده تصویری هستند اما موتور شارژی‌ها معمولا بدون سیستم پخش کننده و در برخی مدل‌ها دارای سیستم پخش صوتی هستند.

  • موتور شارژی‌ها دارای سویچ برای روشن کردن هستند اما ماشین شارژی دارای دکمه برای روشن شدن می‌باشند.

  • ماشین شارژی‌ها دارای کمربند ایمنی هستند، اما موتور شارژی‌ها دارای کمربند نگه دارنده نیستند.


ماشین شارژی

خرید ماشین شارژی بهتره است یا موتور شارژی ؟

نکاتی که در زمان خرید موتور برقی باید دقت کنید

ظرفیت وزنی

 این وسیله بازی در مدل‌های مختلفی از نظر ظرفیت وزنی ساخته شده است و هر کدام مناسب به یک میزان ظرفیت وزنی هستند که این مورد بستگی به میزان وزن کودک شما دارد و شما باید بر اساس میزان وزن فرزند خود یک موتور مناسب را خریداری کنید.

نکاتی که در زمان خرید موتور برقی باید دقت کنید

تعداد چرخ

این وسیله بازی در مدل‌های مختلفی از نظر تعداد چرخ ساخته شده است که می شود آن‌ها را به مدل‌های دو چرخ ، سه چرخ و چهار چرخ تقسیم کرد و شما می‌توانید بر اساس علاقه و سلیقه کودک خود موتور شارژی مناسب را تهیه نمایید.

موتور شارژی بزرگ پسرانه

تعداد موتور

موتور‌های شارژی از نظر قدرت و تعداد موتور دارای دو نوع تک موتوره و دو موتور هستند مدل‌های دو موتور دارای قدرت و توان بیشتری هستند و قابلیت تنظیم سرعت را نیز دارند و کودک شما می‌تواند در حین حرکت موتور سرعت آن را تنظیم کند همچنین مدل دو موتور دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل تک موتور می‌باشد.

نکات قابل توجه هنگام خرید موتور شارژی

ایمن بودن

یکی از اصلی ترین نکات توجه کردن به ایمن بودن دستگاه می‌باشد به همین علت موتور شارژی را از لحاظ ایمنی و داشتن چرخ های کمکی مورد بررسی قرار دهید این چرخ‌ها باعث ایجاد تعادل موتور در هنگام بازی کردن کودک شما می‌شود.

آیا موتور برقی ایمن است؟

حداکثر سرعت

در دفترچه راهنمای این موتور‌ها حداکثر سرعتی که در شرایط ایده‌آل می‌توان با آن‌ها حرکت کرد، نوشته شده است پس هنگام خرید موتور شارژی به حداکثر سرعت آن هم توجه داشته باشید.

موتور شارژی بچه گانه

باطری

یک موتور شارژی باید دارای باتر‌ی با کیفیتی باشد و همچنین از میزان ظرفیت مناسبی نیز بهره ببرد و دارای مدت زمان شارژ شدن سریع‌تری نیز باشد.

باتری موتور برقی

لیست قیمت موتور برقی جدید کودکان

محیط بازی کودک

 بایستی حتما به هنگام خرید ماشین شارژی به این مورد نیز توجه لازم را داشته باشید؛ یعنی اگر در خانه ای آپارتمانی ساکن هستید و قرار است فرزندتان از ماشین برقی خود در محیط داخل خانه اکثرا استفاده کند، بهتر است مدلی را خریداری کنید که اول از سرعت کمتری برخوردار باشد و دوما تک سرنشین بوده و فاقد امکان ایجاد خطر برای سلامتی کودک و همچنین تمام وسایل خانگی شما باشد.

موتور برقی کودکانه

برخورداری از ریموت کنترل

بهتر است اگر دارای فرزند کم سن و سالی هستید و از اینکه کودکتان نتواند در طول مسیر رانندگی خود بر روی همه موارد رانندگی کنترل دقیقی داشته باشد، خیال خود را آسوده و راحت کنید؛ به دنبال خرید ماشین شارژی باشید که از یک سیستم کنترل از راه دور یا همان ریموت کنترل برخوردار است تا بدین شکل بتوانید به وقت نیاز خودتان از راه دور کنترل ماشین کودک را در دست گرفته و او را از خطرات احتمالی پیش رویش دور نمایید.

موتورهای شارژی برای چه سنی مناسب می‌باشند

داشتن دسته حمل کمکی

برخی از مدل ماشین‌های شارژی مجهز به یک دسته متصل به قسمت پشتی خود نیز هستند که والدین عزیز می‌توانند با گرفتن این دسته مستحکم، مسیر حرکتی ماشین فرزند خود را مشخص نمایند و به او در حرکت خود کمک نمایند.

قابلیت پخش موزیک

قابلیت پخش موزیک یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود کودک ما در حین انجام بازی با موتور شارژی از پخش شدن موزیک نیز استفاده نماید و این قابلیت لذت بازی کردن را برای فرزند ما چند برابر می‌کند.

قابلیت‌های دیگر

به قابلیت‌های دیگری که شما می‌توانید در هنگام خرید به آن توجه کنید دارا بودن کمک فنر، اهرم هدایت فرمان، محافظ صندلی، دارا بودن سایبان و غیره می‌باشد.

قابلیت موتور برقی

پیشنهاد ما به شما این است که حتماً موتور شارژی را برای کودک خودتان خریداری کنید.
چرا که نخریدن این وسیله سرگرمی در آینده ممکن است تبدیل به یک ناراحتی و حسرت برای کودک شما شود.
در نهایت باید ماشین شارژی که تهیه می‌کنید با بودجه شما سازگاری داشته باشد.
با توجه به اندازه، امکانات جانبی، شکل و تزئینات آن، قیمت ماشین شارژی متغیر است.
با این حال اما یادتان باشد حتی اگر دغدغه مالی در خرید این نوع از وسایل هم ندارید باز باید به استاندارد بودن و ایمن بودن آن‌ها اهمیت دهید.


موتور شارژی

برخی مقالات مرتبط

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق دکمه‌های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

دیدگاه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.6]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

برخی از مقالات

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .