آشنایی با مدل‌های جذاب اسکیت برد

فهرست مطالب

به دلیل نوع زندگی‌های یکنواخت امروزی بشر به دنبال تحرک، هیجان و ورزش‌های پر جنب و جوش می‌گردد. استفاده از وسایل و ابزار گوناگون توانسته است این هیجان و احساس خوشایند را برای انسان فراهم کند. اسکیت برد نیز یکی از همین وسایل به شمار می رود که طیف وسیعی از سلیقه ها را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل‌های جذاب اسکیت برد آشنا کنیم با ما همراه باشید.

مدل‌های جذاب اسکیت برد

این دستگاه فوق العاده جذاب برای تمام سنین(کودک- نوجوان- جوان- بزرگسال) قابل استفاده است. دختر و پسر ندارد، همه می‌توانند با اسکیت بردهای  مورد سلیقه خود، لحظات پر نشاطی را تجربه کنند.

اسکیت‌ها بر اساس تنوع سلیقه دخترانه و پسرانه طراحی شده‌اند. این مطلب در مورد ویژگی‌های اسکیت برد‌های دخترانه و پسرانه، انواع و قیمت های آن ها صحبت خواهیم کرد.برای اطلاع از قیمت اسکیت برد کلیک نمایید.

انواع مدل‌های جذاب اسکیت برد از نظر سایز کدامند؟

به طور کلی اسکیت برد‌ها دارای تنوع سایز و شکل هستند. اسکیت‌های پسرانه و دخترانه هم اندازه‌‌های متفاوتی دارند و هر اندازه آن مخصوص سن خاصی است.

انواع اسکیت برد کدامند؟

برای مثال؛
میکرو (کوچک): برای کودکان ۵ سال مناسب است.
اسکیت برد مینی: برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال ساخته شده است.
اسکیت برد متوسط: برای افراد ۱۲ تا ۱۴ سال است.
فول سایز: برای افراد ۱۵ سال به بالا تولید می شود.


اسکیت برد

اسکیت‌های مبتدی نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای

این وسیله به سه نوع اسکیت برد مبتدی، اسکیت برد نیمه حرفه‌ای، اسکیت برد حرفه‌ای تقسیم می‌شود که هر کدام انواع مختلفی دارند و برای خرید باید به نوع آن توجه شود.

در ابتدا یک نمونه اسکیت برد مبتدی برای تازه کارها سپس دو مورد اسکیت برد نیمه حرفه‌ای برای کسانی که تسلطی بر آن دارند و بعد یک اسکیت برد حرفه ای معرفی می کنیم.

اسکیت برد لانگ برد: این نوع اسکیت با مدل‌های خاص طراحی شده اند. از ویژگی های این اسکیت برد این که دارای اندازه و شکل‌های متفاوت است. ایجاد یک سواری آسان بر زمین های ناصاف و حرکت سریع با این نوع اسکیت فراهم می شود. لانگ برد مخصوص افراد مبتدی است.

اسکیت لانگ برد چیست؟

اسکیت برد کروزر: این نوع اسکیت برد نیمه حرفه ای است. ویژگی‌هایی چون حمل و نقل آسان و تخته اسکیتی محکم برای چرخش به سمت مانع را دارد.

اسکیت برد کروز چیست؟

اسکیت برد مینی کروزر: این اسکیت برد سایز کوچکی دارد و تقریبا برای نیمه حرفه‌ای‌ها است. در واقع برای کودکانی است که کنترل و تعادل بالاتری بر تخته اسکیت دارند. از ویژگی این تخته اسکیت می‌توان به ایجاد حرکت‌های نمایشی، چرخش‌های تند و سریع و اجرای حرکات مانوری در کوچه و خیابان اشاره کرد.

اسکیت برد مینی کروز چیست؟

اسکیت برد کیک دابل: یک اسکیت برد حرفه‌ای است. از ویژگی‌های آن امکان انجام تمام ترفندهای رشته اسکیت، اجرای حرکات بسیار سریع نمایشی، موردپسند حرفه‌ای‌ها است.

اجزای یک اسکیت برد حرفه‌ای چیست؟

کیفیت اسکیت بورد تأثیر بسزایی در استفاده از اسکیت برد دارد و شامل اجزای مختلفی چون تخته اسکیت، چرخ، نوار گریپ، بلبرینگ، تیغه محور و … است.

تخته اسکیت: از مهم‌ترین بخش اسکیت است. از هفت لایه چوب افرا با پوشش پلی اورتان ساخته می شود.

چرخ های اسکیت: چرخ های  اسکیت بورد نقش مهمی در روان حرکت کردن آن دارد. نرم بودن و بزرگ بودن چرخ ها به حرکت آسان تخته اسکیت کمک می کند.

اجزای اسکیت برد حرفه ایی

نوار گریپ: برای امنیت بیشتر کاربر یک نوار زبر روی تخته اسکیت قرار گرفته است. این نوار بین تخته و پای کاربر اصطکاک ایجاد می کند تا کاربر از روی اسکیت برد نیفتد.

بلبرینگ: بلبرینگ ها حرکت دهنده چرخ ها هستند و کیفیت بالای آنها در روان حرکت کردن دستگاه مؤثر است.

تیغه محور: تیغه محور، تخته را به چرخ ها و بلبرینگ وصل می کند.

انتخاب بهترین اسکیت برد

بعضی از کسانی که قصد خرید اسکیت برد را دارند به برند و شرکت تولید کننده آن توجه می‌کنند. در صورتی که این یکی از آیتم هایی است که لازم است به آن توجه شود.

در زمان خرید اسکیت برد به دنبال اسکیت بردهایی باشید که بتواند وزن شما را تحمل کند. اسکیت بردهایی که تحمل وزن بالا را ندارند برای افراد سنگین وزن مناسب نیست. در مرحله بعد توجه به کیفیت قطعات اسکیت برد نیز مهم است.

اسکیت بردی که جنس چرخ‌های آن ژله ای است از کیفیت بالاتری برخوردارند چون در زمان برخورد با ناصافی‌های مسیر ضربات را جذب می‌کنند و کاربر بهتر می‌تواند تعادل خود را حفظ کند.

انتخاب بهترین اسکیت برد

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


آشنایی با مدل های جذاب اسکیت برد کودکان

با توجه به محبوبیت هرچه بیشتر اسکیت برد به ویژه برای کودکان این دستگاه در مدل‌های متنوع و طرح‌های شیک و عروسکی با رنگ‌های کودک پسندی مثل مشکی، صورتی، قرمز و … تولید و روانه بازار می شوند.

از مدل‌های محبوب، جدید و جذاب اسکیت برد می‌توان از مدل ماشین‌ها، مرد عنکبوتی، بن تن و … نام برد.

آشنایی با مدل های جذاب اسکیت برد کودکان

خرید اسکیت برد کودکان و بزرگسالان

برای خرید اسکیت برد کامل و یا یک اسکیت ساده باید بدانید چه نوع اسکیتی نیاز دارید و نیز چه هزینه ای را برای آن در نظر گرفته‌اید.

اگر مبتدی هستید بهتر است اسکیت‌ برد مبتدی ارزان با پهنای بیشتر را انتخاب کنید تا کنترل و تعادل بهتری بر روی تخته داشته باشید و به اصطلاح جای کافی برای پاها وجود داشته باشد. این که کاربر این دستگاه بزرگسال است یا کودک، در خرید و حتی قیمت آن بسیار مؤثر است.

انتخاب صحیح می‌تواند رضایت‌مندی کاربر را به همراه داشته باشد. ساپتک سیتی با اسکیت‌های متنوع از جمله اسکیت‌های عمده ساده و همچنین تخته اسکیت‌های پلاستیکی مخصوص کودکان و … انتخابی درست را برای مشتریان بزرگسال و کم سن و سال رقم می زند.

قیمت اسکیت برد دخترانه و پسرانه

قیمت مناسب اسکیت برد دخترانه و پسرانه و مبتدی در بازار فروش این محصول امکان خرید برای هر قشری را فراهم کرده است. البته بسته به کیفیت آن، قیمت‌ها متنوع است اما با قیمت اسکیت برد بزرگسال تفاوت‌هایی دارند.

در هنگام خرید اسکیت برد باید به وزن خود، سبک حرکاتی که می‌خواهید انجام دهید و جنس اسکیت برد (پلاستیکی- چوبی– فلزی) و چرخ‌های آن دقت شود.

اسکیت برد دخترانه و پسرانه

عوامل مؤثر در تعیین قیمت اسکیت برد چیست؟

شرکت‌های تولید کننده تخته اسکیت برد بسیاری در سرتاسر جهان در حال فعالیت هستند. این در حالی است که استقبال جوانان و کودکان از این وسیله هر روز بیشتر و بیشتر شده است و نیاز به آشنایی با شرکت‌هایی که در تولید اسکیت برد معتبرتر هستند بیشتر حس می شود.

شناخت برندهای مناسب با توجه به قیمت و کیفیت  اسکیت برد‌ها برای افراد کار سختی است. این کار نیازمند تجربه و تخصص است.

عوامل مؤثر در تعیین قیمت اسکیت برد چیست؟

لذا می‌توانید در تماس با ما اسکیت برد مناسب خود را با بهترین قیمت‌ها انتخاب کنید برای ارتباط با کارشناسان ما بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


سفارش اینترنتی اسکیت برد

اگر قصد خرید اسکیت برد دخترانه و پسرانه و خرید اسکیت برد کودکان را دارید و نگران تلف شدن وقت خود در بازار هستید می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید. با سفارش و خرید از فروشگاه‌های همچون ساپتک سیتی، خریدی مطمئن و استاندارد داشته باشید.

اسکیت برد

اسکیت برد

جمع بندی

اسکیت برد دخترانه و پسرانه برای سنین مختلف در بازار موجود است. برای انتخاب اسکیت تخته‌ای نکاتی باید در نظر گرفته شود از جمله اینکه چه نوع اسکیتی نیاز دارید (حرفه ای یا مبتدی)؟ برای کدام رنج سنی می‌خواهید؟

این وسیله مفرح در اندازه، طرح و رنگ بندی‌های خوشگل و جذاب در بازار موجود است و تنها تفاوت تقسیم بندی اسکیت‌های پسرانه و دخترانه به طرح و رنگ آن است.

برخی از مقالات مرتبط

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 


دیدگاه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

برخی از مقالات

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .