خرید اسکیت برد کامل، اسکیت برد عمده و حرفه ای

فهرست مطالب

راهنمای کامل خرید اسکیت برد حرفه ای

در حال حاضر، اسکیت‌برد یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین ورزش‌های خیابانی است که در سراسر دنیا دنبال می‌شود. اما برای شروع، خرید یک اسکیت برد حرفه ای ممکن است یک چالش باشد، به خصوص اگر شما یک مبتدی هستید. برای خرید یک اسکیت برد باید به قیمت، برند و جنس برد و … توجه کرد. ما در این مقاله سعی میکنیم یک راهنمای کامل خرید اسکیت برد حرفه ای را به شما ارائه دهیم. 

اسکیت برد چیست؟

اسکیت‌برد چیست

اسکیت برد یا اسکیت بورد، وسیله‌ای است که در واقع از مجموعه چوب ،منحنی , محور و چرخ تشکیل شده است. این وسیله ابتدا به نوعی وسیله برای تفریح و گردش به سبب خاصیت پویایی و ارتفاعات متفاوت ارائه شده است؛ اما به خاطر ویژگی‌های باورنکردنی خود به زودی به یک رشته از رشته‌های ورزشی تبدیل شد. اسکیت برد به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین ورزش های خیابانی شناخته می‌شود. در کل، اجزای مختلف اسکیت برد شامل بدنه، محور، چرخ، و مدار است. هر کدام از این اجزا می‌توانند به صورت جداگانه خریداری شود و با هم ترکیب شوند تا به صورت کامل یک اسکیت برد ساخته شود.

تأثیر بلبرینگ ها در اسکیت برد حرفه ای

اهمیت بلبرینگ اسکیت برد حرفه ای

یکی دیگر از مواردی که حرفه ای ها باید به آن توجه داشته باشند علاوه بر تخته،  بلبرینگ ها است. کیفیَت بالای بلبرینگ در طول عمَر اسکیت نقش مهمی دارد. اگر بلبرینگ‌ها کیفیت بالایی داشته باشند، حرکت با اسکیت برد آسان‌تر، نرم تر و چرخش با آن بهتر خواهد بود.  
بلبرینگ ها حرکت چرخ ها را روان می سازد. اگر به دنبال اسکیت برد با کیفیت و حرفه ای هستید، پیشنهاد ما این است که اسکیت بردهایی با بلبرینگ های دارای کیفیت بالا خریداری کنید. به این ترتیب ضمن افزایش هر چه بیشتر عمر دستگاه خود می توانید از حرکت روان و راحت آن نیز لذت دو چندانی حس کنید.

تأثیر نوار‌‌‌‌ گریپ در حرفه ای بودن اسکیت به چه صورتی است؟

نوار-گریپ-اسکیت-برد-حرفه-ای

نوار گریپ در اسکیت برد ها نقش بسیار بالایی دارند. نوار گریپ یک نوار چسب است که روی اسکیت برد چسبانده می شود. علت وجود این نوار به وجود آوردن اصطکاک بین تخته اسکیت و پاهای کاربران است. شاید در ابتدا فکر کنید که وجود چنین نواری اهمیت چندانی ندارد ولی این‌طور نیست. سطح نوار گریپ به صورت دانه‌دانه ای است  و  برجستگی هایی دارد. همین دانه ها و برجستگی ها امنیت کاربر را افزایش می دهد. هر مقدار که  نوار گریپ از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، آن اسکیت برای حرکات نمایشی و اسکیت برد سواری حرفه ای مناسب تر است.

مزایای جذب کننده اسکیت برد پلاستیکی

این نوع اسکیت برد دارای مزایایی است که طرفداران اسکیت برد را به خودش جذب کرده است. ما به تعدادی از این مزیت ها اشاره می کنیم.

• وزن سبک آن جابجایی این وسیله را آسان کرده است.

• این نوع اسکیت بردها قابل شست و شو هستند.

• کیفیت بالای قطعات تخته اسکیت

• مبتدیان با خرید این اسکیت برد های ارزان به آسانی می توانند اسکیت برد سواری را یاد بگیرند.

• طرح و رنگ متنوع و زیبای این اسکیت ها به حدی است که حتی بزرگسالان نیز جذب آنها می شوند.

• از ویژگی‌های بارز اسکیت برد نیمه‌حرفه‌ای کودک می‌تواند به سیستم تراک ( Trucks) اشاره کرد که باعث لذت و هیجان بیشتر در کاربرانش می شود.

اسکیت برد های پلاستیکی چه وزنی را می توانند تحمل کنند؟

اسکیت بردها با توجه به جنس و کیفیت و سایز آن توانایی حمل وزن های متفاوت را دارند. از ۳۵ کیلو گرم گرفته تا وزن های بیشتر را می توانند تحمل کنند. بعضی از مدل های آن تا وزن 90 کیلو گرم را نیز می توانند تحمل کنند.

تجهیزات اسکیت برد حرفه ای

انواع اسکیت برد برای سنین مختلف، اسکیت برد بزرگسال، اسکیت برد بچه گانه، اسکیت برد دخترانه و پسرانه دارای تجهیزات و لوازم ایمنی مشترکی هستند. در زمان استفاده از اسکیت برد از این وسایل استفاده کنید مانند: کلاه، آرنج بند و زانو بند. بسیاری از آسیب هایی که کاربران این وسیله می بینند به خاطر عدم استفاده از تجهیزات ایمنی است. آسیب های جدی در زمان افتادن از روی اسکیت برد بیشتر متوجه آرنج، زانو و سر کاربر این وسیله است. در زمان خرید اسکیت برد تجهیزات و لوازم ایمنی اسکیت برد را نیز خریداری کنید و استفاده از آن را نیز جدی بگیرید.

تجهیزات-اسکیت-برد

آموزش اسکیت سواری حرفه ای

اسکیت‌ های تخته کوتاه و بلند و کروزر چه نوع اسکیت های هستند؟

اسکیت های تخته کوتاه این نوع اسکیت ها نسبت به اسکیت های دیگر کوچکتر هستند. در پارک ها و خیابان ها بیشتر از از این نوع اسکیت برد استفاده می شود. اسکیت برد تخته بلند یا لانگ برد اسکیت هایی هستند که طول تخته ی آن ها بیشتر از اسکیت های تخته کوتاه است و اندازه‌ای معادل ۳۳ اینچ به بالا دارد. این نوع اسکیت برد برای مبتدیان مناسب است. البته حرفه ای ها نیز می توانند از این نوع تخته اسکیت استفاده کنند.
سریعترین اسکیت برد اسکیت برد کروزر است و به خاطر سرعت بالایی آن نام کروز را بر آن گذاشته اند. طول این اسکیت برد ها معمولا بین ۶۰ تا ۷۵ سانتیمتر است ولی مدل های کوچک تر و بزرگ تر نیز دارد.

انواع اسکیت برد

رنگ بندی انواع اسکیت برد مورد علاقه نوجوانان و جوانان چیست؟

نوجوانان به دلیل هیجانات درونی و علاقه های مخصوص دوران نوجوانی در انتخاب طرح و رنگ اسکیت‌برد خود دقت زیادی دارند. نوجوانان معمولا برای انتخاب وسایل مورد نیاز خود به انتخاب هم سن و سالان خود توجه می‌کنند و به اصطلاح رنگ و طرح یا حتی مدل و مارک مد روز را برمی گزینند و از طرح های خفن مانند طرح جمجمه و طرح ها و رنگ های برجسته بیشتر استقبال می کنند.
از طرح ها و رنگ های دیگر تخته اسکیت برد برای نوجوانان می توان به رنگ مشکی، رنگ های اسپرت و رنگ آمیزی های ترکیبی نام برد. جوانان و بزرگسالان نیز بیشتر از رنگ بندی های ساده، اسپرت و رنگ های ترکیبی استفاده می کنند.

رنگ-بندی-انواع-اسکیت-برد

کجاها می توانم از اسکیت برد استفاده کنم؟

به طور کلی هر مکانی که صاف و بدون مانع باشد برای اسکیت برد مناسب است. مسیر اسکیت برد باید طولانی باشد. این وسیله برای مکان هایی که طول کمی دارند اصلاً مناسب نیست. 
برای اسکیت سواران مبتدی پیست های صاف و ساده برای اسکیت برد سواری پیشنهاد می‌شود و زمانی‌که حرفه ای شدید می‌توانید سراغ پیست های حرفه ای بروید و از انجام حرکات نمایشی خود لذت ببرید.

یک نکته مهم در سوار شدن این است که بعضی از افراد اگر پای راستشان را جلوی اسکیت قرار بدهند اسکیت سواری برای آنها راحت تر است. بعضی از افراد مخالف این هستند، اگر پای چپ را جلوی اسکیت بگذارند، سواری راحت تری دارند.

 شما در هنگام اسکیت سواری امتحان کنید و هر شکلی که برای شما آسان تر است به همان شکل عمل کنید. بعد از چند مرتبه سواری می توانید تشخیص دهید که پای راست شما جلوی اسکیت باشد یا پای چپ شما.

زمین-مناسب-برای-اسکیت-برد-سواری

تیغه محور اسکیت برد چیست؟

تیغه محور تخته اسکیت برد را به بلبرینگ ها و چرخ‌ها متصل می کند. جنس تیغه از آلومینیوم است. این تیغه ها از جنس مرغوبی برخوردارند و بسیار محکم هستند. فشار زیادی بر تیغه ها در زمان اسکیت سواری بر آن وارد می شود به همین خاطر اگر جنس مرغوبی نداشته باشند خیلی زود می شکنند. تیغه ها دو قسمت دارند یک قسمت که به تخته اتصال دارد و قسمت دیگرش که به چرخ ها اتصال دارند. اسکیت بردهایی که تیغه آن ها طول زیادی دارند تعادل زیادتری دارند. تیغه های کوتاه تر در حفظ تعادل تاثیری ندارند.

ویژگی چرخ های اسکیت برد حرفه ای

برای انتخاب یک اسکیت برد خوب و حرفه ای به سراغ اسکیت هایی بروید که چرخ هایی از جنس ژله دارند. علت مزیت این نوع اسکیت ها این است که این چرخ ها در برابر ضربات و ناهمواری های مسیر از خود واکنش نشان می دهد و تکان های کمتری را به تخته منتقل می سازد. چرخ هایی که محکم هستند و انعطاف ندارند، برای افراد مبتدی مناسب تر است. اسکیت برد مبتدی ارزان برای کسانی که تبحر در راندن این وسیله ندارند مناسب است.

روش خرید بهترین اسکیت برد تخته ای چیست؟

بعضی از افراد در زمان خرید تخته اسکیت برد فقط به برند یا نام شرکت سازنده آن توجه دارند و به مسائل مهم تر از آن توجهی نمی‌کنند.
در صورتی که در زمان خرید اسکیت برد دو نکته مهم نباید مورد غفلت قرار گیرد. اندازه اسکیت برد و جنس آن که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اسکیت برد وسیله ای است که برای حرکات چرخشی، مانوری و نمایشی مورد استفاده قرار می گیرد به همین خاطر لازم است از کیفیت بالایی برخوردار باشد. تا به دستگاه و به کاربرآن آسیبی نرسد و بیشترین لذت را کاربر آن در زمان استفاده ببرد.

در زمان خرید اسکیت برد به مقاومت آن دقت کنید مخصوصا وقتی که کاربر آن وزن زیادی داشته باشد. از خرید اسکیت بردی که تحمل وزن کمی دارد، باید اجتناب کرد چون وزن زیاد کاربر آن در صورتی که تخته اسکیت برد مقاومت کمی داشته باشد، امکان شکستن آن زیاد است. اسکیت برد خریداری کنید که تحمل وزن بالا را داشته باشد.

روش-خرید-اسکیت-برد-حرفه-ای

در زمان خرید اسکیت برد به چه نکاتی باید توجه کنید؟

اگر قصد خرید اسکیت برد کودکانه، اسکیت برد پسرانه یا دخترانه را دارید علاوه بر اینکه به قیمت اسکیت برد توجه دارید به نکات دیگری نیز باید توجه کنید تا بهترین اسکیت برد حرفه ای و نیمه حرفه ای را انتخاب کنید. ما در این قسمت به نکات مهم زمان خرید اشاره می کنیم.

در زمان خرید اسکیت برد در تهران و شهرهای دیگر به این نکته دقت داشته باشید که تخته‌هایی با سایز مناسب خود انتخاب کنید.

به مبتدی و حرفه ای بودن خود در اسکیت سواری توجه داشته باشید.

اگر یک اسکیت سوار مبتدی هستید اسکیت بردی استاندارد با تخته ای با عرض زیاد انتخاب کنید.

اگر یک حرفه ای هستید اسکیت هایی که تخته آنها عرض کمتری دارند، خریداری کنید. مزیت این اسکیت ها این است که می توان به وسیله آن حرکات نمایشی و حرفه ای اجرا کرد.

ه هر مقدار که ابعاد اسکیت برد کوچکتر باشد حفظ تعادل بر روی آنها مشکل تر خواهد بود و مهارت بیشتری در زمان حرکت با این اسکیت برد ها باید داشته باشید.

اسکیت برد وسیله ای است که برای حرکات چرخشی، مانوری و نمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین خاطر لازم است از کیفیت بالایی برخوردار باشد. تا به دستگاه و به کاربر آن آسیبی نرسد و بیشترین لذت را کاربر آن در زمان استفاده ببرد در زمان خرید اسکیت برد به مقاومت آن دقت کنید مخصوصا وقتی که کاربر آن وزن زیادی داشته باشد.

از خرید اسکیت بردی که تحمل وزن کمی دارد، باید اجتناب کرد چون وزن زیاد کاربر آن در صورتی که تخته اسکیت برد مقاومت کمی داشته باشد، امکان شکستن آن زیاد است. اسکیت برد خریداری کنید که تحمل وزن بالا را داشته باشد.

خرید اسکیت برد کامل

اسکیت برد یک وسیله ورزشی برای انجام حرکات نمایشی و مانوری است. این وسیله از اجزای مختلفی درست شده است و شناخت اجزاء آن در انتخاب بهترین اسکیت برد می تواند به شما کمک زیادی بکند.

چرا تخته اسکیت برد کامل از هفت لایه درست شده است؟

تخته اسکیت برد از جنس افرا درست شده است. این تخته به صورت لایه لایه و ورقه ورقه درست شده است. این تخته از ۷ لایه تشکیل شده است که علت آن این است که این تخته ها باید از استحکام بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در برابر ضربات و فشارها مقاومت کنند و به آسانی نشکنند.

آیا می دانید تراک چیست؟

یکی از قطعات اسکیت برد که در کیفیت تخته اسکیت تاثیر زیادی دارد، تراک است. تراک وسیله‌ و قطعه ای است که در زیر تخته ای قرار دارد. وظیفه آن این است که چرخ ها را به تخته متصل می کند. تراک مثل فرمان در وسایل نقلیه است که می توان به وسیله آن جهت حرکت را مشخص کرد. کیفیت تراک از اهمیت بالایی برخوردار است.

اسکیت برد حرفه ای، تفاوت چرخ های تخته اسکیت برد کامل

چرخ های اسکیت برد تخته ای در اندازه ها و شکل های متفاوتی وجود دارند که اندازه بزرگتر ۶۵ تا ۹۰ میلیمتر هستند. این نوع چرخ ها که سایز بزرگ تری دارند سریع‌تر حرکت می‌کنند و در برخورد با موانع راحت تر عبور می کنند. سایز کوچک تر چرخ ها کمتر از ۵۴ میلی متر هستند. این چرخ ها باعث می‌شود تا تخته اسکیت برد به زمین نزدیکتر شود؛ در نتیجه این نوع اسکیت برد ها برای حرکت کردن از نیروی کمتری استفاده می کنند.

تفاوت-چرخ-های-اسکیت-برد-کامل

نکات کاربردی در استفاده از اسکیت برد

مهمترین نکته ای که باید در استفاده از تخته اسکیت بدانید این است که در آموزش استفاده از این وسیله اصلا عجله نکنید. با یک مرتبه تمرین کردن و یک شب نمی‌توان اسکیت سواری را یاد گرفت. باید بارها و بارها تمرین کنید و شاید بارها و بارها از روی تخته اسکیت بیفتید تا استفاده از این وسیله را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. بنابراین در تمرین کردن اصلا عجله نکنید.
اگر در روزهای اول بارها از اسکیت‌برد افتادید، هیچ نگرانی به خود راه ندهید چون بعضی از کاربران با چند مرتبه افتادن استفاده از این وسیله را فراموش می کنند. در صورتی که بعد از گذراندن دوره ابتدایی و حرفه ای شدن می توانید لذت استفاده از این وسیله را در وجود خودتان بیابید. با این لذت شما آن خطرهای ابتدایی را به کلی فراموش خواهید کرد.

3 نکته درباره ی استفاده از اسکیت برد

1- قبل از استفاده از اسکیت برد، همیشه لباس‌های مناسب برای ورزش انتخاب کنید. یک کت و شلوار ورزشی مناسب، کفش‌هایی که برچسب ویژه برای استفاده در اسکیت برد دارند، کلاه، دستکش و شین‌گارد ضروری است. همچنین لازم به ذکر است که هرگز از اسکیت برد با حالت بدون لباس ورزشی استفاده نکنید.

2- اگر می خواهید از اسکیت برد در زمین های ناهموار و ناصاف استفاده کنید، اسکیت‌برد هایی با چرخ های بزرگ تر انتخاب کنید. در این صورت ناهمواری های مسیر را کمتر احساس می کنید. اگر  می‌خواهید از این وسیله در خیابان ها و مکان های صاف استفاده کنید چرخ هایی با سایز کوچکتر انتخاب کنید.

3- مهمترین نکته در استفاده از اسکیت برد کنترل سرعت و مدیریت پویایی هست. همواره با دیدن مسیر در صورت نیاز از سرعت کم استفاده کنید. برای کاهش سرعت، نیاز است که پایی که بیشترین فشار روی آن باشد از تخته اسکیت برد جدا شود و همانطور که شما پایین می‌آیید، پای شما را برای کم کردن سرعت باز کنید. همچنین، زوایای تناسبی را در مسیر ترسیم کنید و تلاش کنید که از حرکات لنگیده خودداری کنید. در صورتی که در حین اسکیت برد حس ناراحتی بوجود آمد، فوراً از آن استفاده کرد.

تیغه محور اسکیت برد چیست؟

تیغه محور اسکیت برد یا Edge-to-edge Skateboard Trucks به محور بلند و مرکزی اسکیت برد اطلاق می‌شود که در آن چرخاندن بخش‌ها هم در دو طرف تیغه انجام می‌گیرد. در این نوع محور، دو بلبرینگ برای هر چرخ مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جذب انرژی و لرزش بیشتری برخوردار است. برای افرادی که به انجام حرکات و تکنیک‌های پیچیده در اسکیت برد علاقه‌مند هستند، استفاده از تیغه محور اسکیت برد مناسب است.

تیغه ی محور اسکیت برد

انواع اسکیت برد برای سنین مختلف

اسکیت برد میکرو:
یکی از  بردها میکرو یا کوچک است برای یک سال تا پنج سال مناسب است.

اسکیت برد مینی:
 این برد ها برای سنین ۶ تا ۱۲ ساله مناسب است.

اسکیت برد متوسط:
 برد متوسط برای نوجوانان تا ۱۴ سال مناسب است.

اسکیت برد بزرگ:
یکی دیگر از انواع اسکیت بردها سایز بزرگ است که برای سنین بالای ۱۵ سال مناسب است.

معرفی انواع اسکیت برد

انواع-اسکیت-برد-برای-سنین-مختلف

قیمت اسکیت برد کامل

در بازار انواع و اقسام اسکیت برد ها با طرح ها و رنگ ها و برندهای گوناگون وجود دارد. قیمت اسکیت برد با توجه به این مشخصات و کیفیت آن تعیین می گردد. در زمان خرید اسکیت برد حرفه ای در تهران و شهرهای دیگر و انواع و اقسام تخته اسکیت ها علاوه بر اینکه قیمت ارزان و مناسب آن برای شما مهم است به کیفیت و مشخصات ظاهری آن نیز دقت کنید تا بهترین اسکیت برد را که مناسب شماست خریداری کنید.  

بهترین سایت خرید اسکیت برد دخترانه

در دنیای مجازی و اینترنت فروشگاه های زیادی برای فروش اسکیت برد وجود دارد. یکی از فروشگاه هایی که توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند، فروشگاه اینترنتی ساپتک سیتی است. شما می توانید از این فروشگاه خریدی مطمئن را تجربه کنید و سفارش اینترنتی اسکیت برد خود را نهایی کنید. انواع اسکیت بردهای با کیفیت، اسکیت برد پسرانه، اسکیت برد دخترانه، اسکیت برد مبتدی ارزان، اسکیت برد پلاستیکی و … را از ما بخواهید.

بهترین-سایت-خرید-اسکیت-برد-دخترانه


جهت خرید اسکیت برد کلیک کنید

اسکیت های تخته کوتاه و بلند و کروزر چه نوع اسکیت هایی هستند؟

اسکیت های تخته کوتاه و بلند

اسکیت های تخته کوتاه این نوع اسکیت ها نسبت به اسکیت های دیگر کوچکتر هستند. در پارک ها و خیابان ها بیشتر از از این نوع اسکیت برد استفاده می شود. اسکیت برد تخته بلند یا لانگ برد اسکیت هایی هستند که طول تخته ی آن ها بیشتر از اسکیت های تخته کوتاه است و اندازه‌ای معادل ۳۳ اینچ به بالا دارد. این نوع اسکیت برد برای مبتدیان مناسب است.البته حرفه ای ها نیز می توانند از این نوع تخته اسکیت استفاده کنند.

سریعترین اسکیت برد اسکیت برد کروزر است و به خاطر سرعت بالایی آن نام کروز را بر آن گذاشته اند. طول این اسکیت برد ها معمولا بین ۶۰ تا ۷۵ سانتیمتر است ولی مدل های کوچک تر و بزرگ تر نیز دارد.

مزایای جذب کننده اسکیت برد پلاستیکی

این نوع اسکیت برد دارای مزایایی است که طرفداران اسکیت برد را به خودش جذب کرده است. ما به تعدادی از این مزیت ها اشاره می کنیم.

• وزن سبک آن جابجایی این وسیله را آسان کرده است.

• این نوع اسکیت بردها قابل شست و شو هستند.

• کیفیت بالای قطعات تخته اسکیت 

• مبتدیان با خرید اسکیت برد مبتدی ارزان از این نوع اسکیت ها به آسانی می توانند اسکیت سواری را با این نوع اسکیت ها یاد بگیرند.

• طرح و رنگ متنوع و زیبای این اسکیت ها به حدی است که حتی بزرگسالان نیز جذب آنها می شوند.

• از ویژگی‌های بارز اسکیت برد نیمه‌حرفه‌ای کودک می‌تواند به سیستم تراک ( Trucks) اشاره کرد که باعث لذت و هیجان بیشتر در کاربرانش می شود.

سوالات متداول کاربران اسکیت برد

مزیت-اسکیت-برد-های-پلاستیکی

• چرخ های نرم اسکیت برد بهترند یا چرخ های سخت  و محکم؟

چرخ های نرم بهترند چون این چرخ ها سواری آرام تری را برای کاربران این وسیله به همراه دارند. این چرخ ها در برخورد با ناهمواری ها جلوی ضربات را می گیرد.

• آیا استفاده از کلاه ایمنی و وسایل ایمنی در زمان اسکیت سواری لازم است؟

اسکیت سواری یکی از ورزش های خطر آفرین است بنابراین از وسایل ایمنی استفاده شود. مخصوصا کلاه ایمنی که جلوی وارد شدن ضربه به سر را می گیرد.

• از کجا اسکیت برد بخریم؟

یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن برای خرید انواع اسکیت برد فروشگاه اینترنتی ساپتک سیتی است.

معرفی 6 اسکیت برد حرفه ای

حالا رسیدیم به معرفی 6 اسکیت برد حرفه ای برتر برای حرفه ای های عزیز البته قبل از خرید به نکات و ویژگی های هر کدام توجه کنید.

اسکیت برد Popsicle

ابعاد این محصول 78x20x10 سانتی‌متر است. وزن این دستگاه ۷۰۰ گرم و برای هر نوع حرکت تفریحی و نمایشی مناسب است. جنس تخته این محصول از چوب بوده و دارای چرخ های استخوانی است. اگر یک اسکیت برد مناسب و حرفه ای می خواهید که مناسب حرکات نمایشی باشد، این محصول مناسب شما است. این اسکیت جزء پرفروش ترین اسکیت ها در سال ۱۴۰۰ بوده است.

اسکیت برد Popsicle

اسکیت برد مدل SOR05

ابعاد این محصول 68x20x10 سانتی متر است. وزن این اسکیت یک کیلوگرم و جنس چرخ های آن از لاستیک است. برای حرکات نمایشی، سرعتی، تفریحی استفاده می شود و فری استایل است. 
اگر قصد خرید اسکیت حرفه ای و باکیفیت را دارید که با آن بتوانید حرکات نمایشی و تفریحی انجام بدهید، این اسکیت برد گزینه مناسبی برای شما است. این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و علاوه بر آن جذابیت و زیبایی خاصی نیز دارد. این اسکیت برد یکی از بهترین و حرفه ای ترین اسکیت برد های موجود در بازار است.

اسکیت-برد-مدل-SOR05

اسکیت برد zero

اگر در اسکیت سواری حرفه ای هستید و به این ورزش مهیج علاقه دارید اسکیت برد zero یکی از اسکیت های مناسب برای حرفه‌ای ها است. این اسکیت برد دارای تخته ای با کیفیت زیاد و استحکام بالا است و از چوب هفت لایه درست شده است.
نوار گریپ این محصول نیز کیفیت بسیارخوبی دارد. به همین دلیل باعث امنیت زیاد کاربر در هنگام انجام حرکات نمایشی است و او را از لغزش مصون می دارد. تخته اسکیت آن ۲۰ سانتی متر با طول ۸۰ سانتی متر است. این محصول تحمل وزنی تا 100 کیلو را دارد. از مزیت های این اسکیت ها طراحی جالب، جذاب و زیبای آن است.

اسکیت برد zero

اسکیت برد حرفه ای (مدل style03)

ابعاد این اسکیت 12x15x59 سانتی‌متر و وزن آن 735 گرم است. تیغه آن فلزی و قطر چرخ های این نوع اسکیت 72 میلیمتر است. این اسکیت برد برای افراد حرفه ای تولید و روانه بازار شده است. این دستگاه مناسب افراد مبتدی نیست و به خاطر وزن سبک و کم ، این اسکیت مناسب حرکات نمایشی و تفریحی است.

اسکیت-برد-حرفه-ای-(مدل-style03)

اسکیت بورد اسپورت رانر کد 99

ابعاد این محصول 22x11x80  سانتی‌متر، وزن این اسکیت برد ۷۵۰ گرم و قطر چرخ های اسکیت ۶۴ میلی متر است. این نوع اسکیت برد تخته ای ۲۰ سانتی متری با طول ۸۰ سانتی متر دارد . این محصول به خاطر اینکه وزن کمی دارد، مناسب حرکات نمایشی است. کاربران حرفه ای می توانند با این وسیله حرکاتی زیبا و جذاب  نمایش دهند.

اسکیت-برد-رانر-کد-99

اسکیت برد مدل Zb60

وزن این محصول ۷۸۰ گرم است. قطر چرخ های این اسکیت ۶۴ میلیمتراست. این اسکیت برد یکی از انواع مدل های کوچک و کلاسیک است و در رنگ‌بندی‌های متنوع و جذاب تولید و به بازار عرضه شده است.

اسکیت-برد-مدل-zb60

عوامل تأثیرگزار در کیفیت اسکیت برد چیست؟

برای شناخت کیفیت هر اسکیت برد باید اجزای مهم آن را بشناسید. اجزاء مهم هر استیک برد عبارتند از :

شما برای خرید اسکیت برد به یک مرکز خرید مطمئن مراجعه کنید. از کیفیت محصول و گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان داشته باشید. فروشگاه ساپتک ایرانیان در تهران به شما امکان خرید حضوری و غیر حضوری را می دهد. قیمت اسکیت برد و کیفیت عالی آن را از ساپتک ایرانیان بخواهید. تمام دغدغه ما خرید مطمئن و خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز است.

تخته اسکیت:

مهمترین قسمت هر لانگ برد تخته آن است که جنس آن از چوب افرا است. این نوع تخته ها از استحکام بالایی برخوردار هستند. این تخته ها از هفت لایه تشکیل شده اند. یک نکته بسیار مهم این است که عرض تخته از اهمیت بالایی برخوردار است. عرض تخته به هر مقدار که بیشتر باشد حرکت کردن با آن برای افراد مبتدی آسان تر خواهد بود. اندازه عرض این اسکیت ها بین ۱۵ تا ۳۷ سانتیمتر است.

نوار گریپ:

نوار گریپ لایه ای است که روی تخته اسکیت قرار داده می شود تا بین تخته و کفش های کاربر اسکیت اصطکاک برقرار کند و مانع از لغزش و افتادن او در هنگام حرکت با اسکیت شود. به همین خاطر جنس نوار گریپ در حفظ تعادل کاربر این دستگاه بسیار اهمیت دارد.


عوامل-تأثیرگزار-در-کیفیت-اسکیت-برد

تیغه اسکیت برد:

تیغه اسکیت برد متصل کننده تخته با بلبرینگ و چرخ ها است. جنس آن از آلومینیوم مرغوب درست شده است. تیغه دو قسمت دارد قسمتی از آن متصل به تخته است و قسمت دیگرش به چرخ ها اتصال دارد. اگر حفظ تعادل با این اسکیت ها برای شما مشکل است تیغه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا اسکیت هایی که تیغه هایی با طول بیشتر دارند تعادل بیشتری خواهند داشت. تیغه هایی که طول آنها کمتر است در حفظ تعادل کارایی خاصی ندارند.

چرخ و بلبرینگ:

در اسکیت بردها چرخ ها نیز بسیار مهم هستند به هر اندازه که چرخ این وسیله بزرگ و نرم باشد حرکتی آسان را برای شما به دنبال خواهد داشت. چرخ‌های کوچک و محکم حرکتی پرشتاب را به دنبال دارد. بلبرینگ ها که حرکت دهنده چرخ ها هستند نقش مهمی را در کیفیت اسکیت برد ها دارند.  

جمع بندی

از آرزوهای دیرینه بشر رسیدن به حس شناور بودن بر روی زمین بوده است. با تولید اسکیت بردها انسان حسی نزدیک به این حالت را تجربه کرده است. ما دراین مقاله درباره خرید بهترین اسکیت برد کامل و اسکیت برد عمده پرداختیم. توضیحاتی را درباره این وسیله خدمت شما ارائه کردیم تا در زمان خرید اسکیت برد انتخابی مناسب داشته باشید و بتوانید از این وسیله به خوبی استفاده کنید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 14 میانگین: 4.4]

2 دیدگاه در “خرید اسکیت برد کامل، اسکیت برد عمده و حرفه ای

  1. احمد گفت:

    سلام. ممنون از اطلاعات مفیدتون. ببخشید یک سوال داشتم در صورت شکستن تخته اسکیت برد مجدد باید اقدام به خرید اسکیت برد کنم یا اسکیت برد قابل تعمیر است؟

    1. mahdie asadi گفت:

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      میتونید تخته اسکیت برد رو تعویض کنید.
      داخل سایت موجوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .