تعمیر تخصصی اسکوتر شیائومی و ناین بات سگوی

فهرست مطالب

تعمیر تخصصی اسکوتر شیائومی

تعمیر اسکوتر برقی ناین بات 
ناین بات نام یک شرکت خصوصی است که در شهر پکن کشور چین قرار دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ توسط جمعی از مهندسان روباتیک که علاقه مند به توسعه فناوری های مدرن برای حفاظت از محیط زیست بودند، تأسیس شد. این شرکت در سال‌های ابتدایی خود بسیار موفق عمل کردند. در سال ۲۰۱۵ موفق به خرید کامل سهام شرکت Segway و کسب امتیاز آن شد. تمرکز اصلی این شرکت بر روی تولید محصولات حمل و نقل  برای مسافت های کوتاه و ترویج استفاده از آنها است. ناین بات همواره سعی داشته تا به عنوان یکی از ارائه دهندگان راه حل های مبتنی بر روباتیک برای کمک به محیط زیست شناخته شود.
محصولات شرکت ناین بات طرفداران زیادی در دو قاره اروپا و آسیا دارد. این شرکت به لطف سرمایه گذاران بزرگی مانند شیائومی و شرکت ShunWei TMT Capital، انواع مدل های اسکوتر ninebot با قیمتی فوق العاده مناسب و امکاناتی در حد کلاس جهانی، در گوشه و کنار هر کشور از قاره های اروپا و آسیا به چشم می خورد. در حال حاضر ناین بات بیش از ۲۵۰ فروشگاه در ۸۰ کشور جهان را اداره می کند. محصولات این برند در میان کاربران ایرانی نیز کاملاً شناخته شده و محبوب هستند. سرمایه گذاری شیائومی بر روی این برند باعث شده تا سیاست کاهش سود هر محصول و کسب درآمد از فروش بیشتر در میان محصولات ناین بات نیز کاملاً نمایان باشد.

تعمیر اسکوتر برقی شیائومی

اسکوترهای برقی شیائومی از با کیفیت ترین اسکوترهای برقی در سطح جهان به حساب می آیند. این اسکوترها دیرتر از سایر اسکوترها خراب می شوند. اما به هر حال روزی عمر قطعات آنها نیز به پایان می رسد. در صورت وجود مشکل در هر کدام از این اسکوترها اولین کاری که باید بکنید ریست کردن این اسکوتر است. اگر با ریست کردن مشکل شما حل شد که خوشا بحالتان. اما اگر حل نشد باید آن را به متخصصین بسپارید. 
شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان مجرب ساپتک سیتی از طریق دکمه های تماس و واتساپ در پایین و گوشه های کنار صفحه اقدام نمایید.

آیا با انواع مدل های اسکوتر برقی ناین بات آشنا هستید؟

مدل های مختلفی از این وسیله وجود دارد، مثل ناین بات، شیائومی، مینی ربات(مینی ناین بات) و سگوی.

اسکوتر برقی

آیا از مشکلات شایع اسکوترهای ناین بات اطلاع دارید؟

ضعیف شدن قدرت موتور ها
ایجاد لرزش در زیر پاها
کاهش قدرت مانور در حین پیچش 
خاموش شدن دستگاه در حین حرکت 
شکستن دسته ابری اسکوتر
پنچر شدن لاستیک ها و…

ساده ترین راه برای برطرف کردن مشکلات اسکوتر ناین بات را می دانید؟

یکی از رایج‌ ترین راه حل‌ها برای برطرف کردن مشکل اسکوتر، ریست‌کردن اسکوتر است. البته باید بدانیم که چه زمانی اسکوتر را باید ریست کرد. همچنین باید به این نکته توجه کرد که اسکوتر را نباید مرتب و پشت سر هم به تعداد دفعات زیاد ریست کرد، زیرا امکان دارد که مشکل اسکوتر از قسمت دیگری باشد و با ریست کردن ایرادی به ایرادات اسکوتر اضافه شود. زمانی که اسکوتر روشن می شود اما در حالت تراز صفر با سطح زمین به سمت جلو یا عقب حرکت می کند در این حالت نیاز به ریست است. همچنین زمانی که پای خود را بر روی پدال اسکوتر قرار می دهید و چراغ آلارم قرمز رنگ روشن می شود و اسکوتر حرکت نمی کند. و با ریست کردن اسکوتر، در حقیقت اسکوتر به حالت تنظیمات اولیه کارخانه بر می گردد.

آیا نحوه ریست کردن اسکوترهای ناین بات را بلدید؟

این اسکوترها از نوع اسکوترهای اپلیکیشن‌دار هستند. بسیاری از کارها مثل ریست کردن اسکوتر را شما می توانید به سادگی از طریق اپلیکیشن انجام دهید. این اپلیکیشن روی تلفن همراه نصب شده و گزینه ریست کردن در آن وجود دارد. شما از طریق تلفن همراه می‌توانید به راحتی اسکوترتان رو ریست نمایید. اما اگر بخواهید اسکوترتان را به صورت دستی ریست کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید.
1- اسکوتر را خاموش کنید.
2- اسکوتر را به صورت موازی باسطح زمین قرار دهید. حتما دقت کنید که اسکوتر در سطح شیب دار نباشد برای انجام بهتر این کار میتوانید از برنامه تراز استفاده کنید.
3- اگر از برنامه تراز استفاده کرده اید حواستان به نقطه صفر باشد. در همین حالت دکمه پاور را به مدت ۸ ثانیه نگه دارید.
4- در این حالت چراغ های اسکوتر شروع به چشمک زدن می کنند. چراغ های جلو و چراغ اخطار نیز روشن و خاموش می شوند. این مرحله دقت بیشتری می خواهد به هیچ وجه اسکوتر را از حالت نقطه صفر خارج نکنید و اسکوتر را تکان ندهید، زیرا ژیروسکوپ ها وضعیت حالت تعادل اسکوتر را آنالیز می کنند و برای آی سی پردازشگر ارسال می کنند. اسکوتر را در این حالت با مدت زمان ۲۰ ثانیه نگه دارید.
5- بعد از گذشت زمان بالا ، اسکوتر را خاموش کنید.
6- اسکوتر را روشن کنید و استفاده کنید.
چنانچه دستورالعمل بالارا به درستی انجام داده باشید اسکوتر ریست شده و مشکلش بر طرف می شود. اما اگر با این کار مشکل اسکوترتان برطرف نشد، می توانید با ما تعمیرکاران متخصص شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

[njwa_button id=”28711″]

کدام قسمت از اسکوتر ناین بات بیشتر خراب می شود؟

وقتی صحبت از خرابی اسکوترهای ناین بات می‌شود، بیشتر افرادی که این وسیله را دارند، معمولا به یاد دسته اسکوترشان می افتند. معمولا بیشترین خرابی در اسکوترهای ناین بات در قسمت دسته اسکوتر ایجاد می شود. این خرابی میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد.
گاهی کاربر به منظور جابجایی اسکوتر خود، آن را با دسته بلند و جابجا می‌کند. این عمل باعث می‌شود، که دسته  اسکوتر بشکند.
بسیاری از کاربران نیز به اشتباه فکر می‌کنند، که این دسته برای حفظ تعادل است و وزن خودشان را به این دسته  انتقال می‌دهند.
این کار باعث شکستگی دسته ابری اسکوتر برقی خواهد شد. 

آیا کاربرد دسته اسکوتر ناین بات را می دانید؟

این دسته بین دو زانوی کاربر قرار می گیرد و ارتفاع آن قابل تنظیم است، معمولا اندازه آن تا سینه کاربر هم قابل افزایش است. از این دسته تنها به منظور کنترل وسیله استفاده می‌شود تا فرد بتواند به راحتی با زانوی خودش وسیله را کنترل و به مسیر خودش ادامه بدهد. در واقع این دسته یک فرمان برای کنترل اسکوتر است.

باتری اسکوترهای ناین بات از چه نوعی هستند؟

باتری اسکوترهای ناین بات هم، مانند باتری سایر هاوربردها از نوع باتری‌های لیتیومی است با این تفاوت که باتری اسکوترهای ناین بات از نوع 32 سلولی است. در نتیجه باتری اسکوترهای ناین بات قوی‌تر بوده و مدت زمان بیشتری شارژ را نگه می‌دارد.  
باتری اسکوترهای ناین بات از لحاظ ولتاژ دارای دو نوع است  63 ولت و 54 ولت.

دلیل خراب شدن باتری اسکوتر ناین بات چیست؟

گاهی کاربر، اسکوتر را برای مدت طولانی بدون استفاده نگه می دارد و باتری را شارژ نمی کند. در این مواقع  باتری اسکوتر که مدت زیادی از آن استفاده نشده است، خراب می‌شود و به اصطلاح عامیانه خودمان باتری می‌خوابد. در این موارد نیاز است که باتری اسکوتر تعویض شود. پس مراقب باشید که اسکوترتان را برای مدت طولانی بدون استفاده رها نکنید.

چگونه خرابی در برد اسکوتر ناین بات را تشخیص دهیم؟

اگر اسکوترتان روشن نمی‌شود یا روشن می‌شود ولی قابلیت اتوبالانس خود را از دست داده است، نشان دهنده این است که برد اسکوترتان مشکل دارد.

شارژر اسکوترهای ناین بات چگونه هستند؟

شارژرهای اسکوترهای ناین بات به دو صورت 3 پین و 4 پین موجود است.

از سیستم اتوبالانس اسکوتر ناین بات مطلع هستید؟

سیستم اسکوترهای ناین بات دارای خاصیت اتوبالانس بوده، که برای حفظ تعادل کاربر و اسکوتر مناسب است. 

انواع برد اسکوترهای ناین بات

برد اسکوتر ناین بات با برد هاوربردها متفاوت است. بردی که روی هاوربردها نصب می‌شود، معمولاً بردهای دو تیکه یا سه تیکه هستند. اما بردی که روی اسکوترهای ناین بات نصب می‌شود، بردهای یک تیکه هستند.

چرخ های اسکوتر ناین بات از چه نوعی هستند؟

چرخ اسکوترهای ناین بات از نوع چرخ‌های تو پر نیستد و از نوع بادی هستند. در نتیجه یکی از دلایل خرابی اسکوترهای ناین بات می‌تواند، پنچر شدن لاستیک های آن باشد.

اگر اسکوترمان دچار مشکل شد یا قطعاتش خراب شد چه کنیم؟

در این مواقع توصیه می‌شود به هیچ عنوان اسکوتر را باز نکنید و اقدامی جز ریست کردن اسکوتر انجام ندهید. اگر با ریست کردن اسکوتر مشکلتان برطرف نشد، کافی است با کادر فنی و متخصص شرکت ساپتک تماس بگیرید و مشخصات و مشکل اسکوترتان را توضیح دهید، تا اسکوترتان توسط متخصصین شرکت عیب یابی شده و مشکلش برطرف شود. همچنین اگر اسکوترتان نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، شرکت ساپتک به عنوان وارد کننده اسکوتر و قطعات آن، می‌تواند قطعات را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در اختیارتان قرار دهد. قطعاتی مثل قاب ناین بات، شارژر، شاسی و  دسته ناین بات به صورت اورجینال در شرکت ساپتک ایرانیان موجود هستند.
جهت تعمیر اسکوتر برقی ناین بات و گرفتن مشاوره، از راه های ارتباطی زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

[njwa_button id=”28711″]

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

[njwa_button id=”28711″]

[elfsight_click_to_call id=”1″]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]

34 دیدگاه در “تعمیر تخصصی اسکوتر شیائومی و ناین بات سگوی

  1. رضا گفت:

    ممنون ازتون

  2. آزاده گفت:

    خیلللللللللللی عالی بود

  3. مسعود گفت:

    منم خودم انجامش دادم.خداحافظ تعمیرگاه

  4. مهرداد گفت:

    منم خودم ریست رو انجام دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .