نقد و بررسی اسکوتر تاشو شیائومی و میجیا

فهرست مطالب

برای داشتن یک انتخاب خوب و آگاهانه در اتتخاب اسکوتر، باید اطلاعاتی در مورد انواع اسکوترها و شرایط فیزیکی آن‌ها مانند سرعت، قدرت، تحمل وزن و … داشته باشیم. در این مطلب به بررسی نقاط قوت و ضعف دو مارک مشهور اسکوتر تاشو یعنی شیائومی و میجیا می پردازیم:

اسکوتر تاشو شیائومی چیست؟

یکی دیگر از محصولات جدید شرکت شیائومی اسکوتر تاشو است که از بدو ورود توانست طرفدارانش را جذب خود کند. این اسکوتر رنگ بندی های جذابی دارد که متناسب با هر سلیقه ساخته شده و یکی از دلایلی که این محصول خود را با بقیه اسکوتر ها متمایز کرده، قابلیت نصب دو باتری به طور همزمان را دارد که باعث می شود شارژ بهتری را نسبت به بقیه هم رده هایش داشته باشد.

اسکوتر تاشو شیائومی چیست؟

انواع اسکوتر برقی شیائومی

شیائومی یکی از شرکت های معتبری است که انواع مختلفی از اسکوتر برقی تولید می کند. این اسکوتر ها با طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و قابلیت های منحصر به فرد، توانسته اند توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کنند.

اسکوتر تاشو چه ویژگی هایی دارد؟ + ویژگی های اسکوتر های شیائومی

اسکوتر برقی تاشو شامل ویژگی های منحصر به فردی است که این وسیله نقلیه را از سایر اسکوتر های برقی متمایز می کند. این اسکوترها دارای قابلیت شدن هستند که امکان حمل و نقل آسان آنها را فراهم می کند. همچنین، این اسکوترها دارای سیستم ترمز هوشمند و باتری قوی هستند که امکان استفاده طولانی مدت را به کاربران ارائه می دهند. از دیگر ویژگی های اسکوتر های تاشو شیائومی می توان به داشتن سیستم ایمنی پیشرفته و طراحی زیبا و جذاب اشاره کرد.

قیمت اسکوتر برقی شیائومی

اسکوترهای برقی شیائومی با کیفیت ترین اسکوترهای برقی دسته دار و تاشو در سرتاسر دنیا به حساب می آیند. به همین علت قیمت آنها کمی گران است. اما کیفیتی که ارائه می دهند به قیمت آنها می ارزد. 

اسکوتر برقی شیائومی و میجیا بخریم یا نه؟

تصمیم برای خرید اسکوتر برقی شیائومی و میجیا به نیازها و تمایل شما بستگی دارد و در اینجا چند قابلیت اسکوترهای شیائومی و میجیا را بررسی می کنیم که ارزش اسکوتر های برقی را درک کنید. به طور مثال این اسکوترها کیفیت ساخت بالایی دارند و قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل، کروز کنترل، و ترمز دیسکی را دارند و نسبت به این ویژگی ها قیمت مناسبی نیز دارند و این اسکوترها برای تردد درون شهری گزینه بسیار مناسبی هستند.

نقد و بررسی اسکوتر تاشو شیائومی و میجیا از نظر سرعت

در تحقیقاتی که این شرکت بر روی اسکوتر تاشو داشته حداکثر سرعتش را۲۰ کیلومتر بر ساعت اندازه گیری کردند شاید با خودتان بگویید که این دستگاه از نظر سرعت ضعیف است اما نسبت به بدنه و جثه کوچکش قابل توجه است. اگر علاقه مند به افزایش سرعت آن هستید با اضافه کردن باتری دوم به این محصول سرعتش را به۲۵ کیلومتر بر ساعت می توانید افزایش دهید. این اسکوتر دارای موتوری به قدرت۲۵۰ وات می باشد و تنها با یک بار شارژ کامل مسافتی حدود۲۵ تا ۳۰ کیلومتر را می توانید طی کنید و با مقایسه دیگر محصول ها از لحاظ وزن بی نظیر است و قدرت چشم گیری  دارد. این اسکوتر هوشمند سه حالت، آهسته، استاندارد و سریع را مقبول است که با توجه به شرایط شیب و سطح زمین می توانید آن را به سلیقه ی خود تنظیم کنید. این محصول هیچ گونه خطری ندارد پس بدون هیچ نگرانی می توانید تجربه ای پر هیجان را امتحان کنید.

اسکوتر تاشو شیائومی و میجیا

اسکوتر تاشو میجیا چه وزنی را تحمل می کند؟

تمام اسکوتر های برقی هوشمند محدوده وزنی دارند و بر اساس استحکام و نوع آلیاژ موجود در بدنه وزن خاصی را تحمل می کنند. قابل توجه است که این اسکوتر حداکثر وزنی را که تحمل می کند۱۰۰ تا ۱۱۵ کیلوگرم است. در تحقیقات نشان داده شده که افرادی با وزن بالای۱۰۰ کیلوگرم سوار شده اند باعث شده که انرژی و سرعت اسکوتر کاهش بیابد و طی مرور زمان مشکلات و خرابی هایی را در پی داشته باشد. این نوع اسکوتر به دلیل لاستیک های ۸ اینچی و کمک فنر های ضعیفی که دارد به هیچ وجه در محیط های کوهستانی و بیابانی توصیه نمی شود بنایراین فقط در محیط های آسفالتی و صاف شهری استفاده شود. فروشگاه های اسکوتر ساپتک اسپرت و ساپتک شاپ از برترین فروشگاه های عرضه انواع اسکوتر برای وزن های مختلف هستند.

معرفی و آموزش استفاده از اپلیکیشن اسکوتر میجیا شیائومی

Mi Home برنامه رسمی شیائومی است که به شما کمک می کند محصولات شیائومی خود را به ساده ترین و راحت ترین راه ممکن مدیریت کنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه انواع اسکوتر های برقی شیائومی، جاروبرقی، ساعت هوشمند و… خود را پیکربندی یا برنامه ریزی کنید.
برای استفاده صحیح از اپلیکیشن Mi Home باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. به‌راحتی، می‌توانید در عرض چند ثانیه از اپلیکیشن Mi Home و با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خود، یک حساب جدید باز کنید. پس از انجام این کار، فقط باید روی دکمه ای ضربه بزنید تا تمام دستگاه های شیائومی در نزدیکی شما شناسایی شود. سپس، شما فقط باید آنها را به صورت جداگانه پیکربندی کنید.
Mi Home یک برنامه ضروری برای هر کسی است که از هر یک از محصولات شیائومی استفاده می کند.

ابتدا باید به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور اپل بروید و اپلیکیشن هوم شیائومی را در گوشی خود دانلود کنید. شما می توانید با استفاده از لینک های زیر این برنامه را دانلود کنید:
دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

طول عمر باتری اسکوتر تاشو شیائومی چقدر می باشد؟

طول عمر باتری اسکوتر تاشو شیائومی چقدر می باشد؟

باتری این دستگاه ۳۶ ولت لیتیومی می باشد و توانایی این را دارد که ۵ ساعت انرژی مفید را به دستگاه بدهد. این دستگاه ۳٫۵ ساعت طول می کشد تا به شارژ کامل برسد البته با وارد کردن باتری دوم به این دستگاه مدت زمان شارژ بیشتر می شود ولی در عوض انرژی بیشتری را به خود جای می دهد همچنین از لحاظ اتصالات الکتریکی به خاطر امنیت بالای باتری هیچ جای نگرانی ندارد. باتری این دستگاه به دلیل اینکه نوع لیتیومی دارد قادر است که ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بار شارژ شود پس در نتیجه با استفاده صحیح این وسیله می توانید باتری به طول عمر ۲ تا ۳ سال برای این ناین بات داشته باشید.

فیلم اسکوتر شیائومی رو از دست نده

نگاهی دقیق به ایمنی این دستگاه

این محصول به خاطر لاستیک های تعلیقی که دارد ضدلغزش بوده و در محیط های مرطوب و بارانی تعادل شایانی دارد همچنین دستگیره های راحت و نرمی دارد که باعث جلوگیری از خسته شدن دست می شود. این اسکوتر سنسوری دارد که با بالارفتن محیط پیرامون سرعت را به طور خودکار کاهش می دهد تا باعث آتش سوزی باتری نشود. این محصول دو ترمز دارد که یک ترمز لاستیک جلو را کنترل می کند و ترمز عقب که به صورت مکانیکی عمل می کند و باعث بازگردانی انرژی به باتری می شود.

مزایای اسکوتر شیائومی

  •  دارا بودن وزن سبک و تعادل بالا در حرکت
  • قابلیت متصل کردن گوشی های اندروید و ios
  • دارای سیستم تعلیق در چرخ ها که باعث راحتی راننده می باشد
  • لاستیک های قدرتمند در برابر فرسایش و سنگ ریزه
  • دارا بودن قابلیت باتری ثانویه
  • قابلیت حالت ۳ سرعته برای سطوح متفاوت

معایب اسکوتر تاشو شیائومی

  • سرعت پایینی را به همراه دارد
  • گران بودن باتری دوم این محصول
  • مسیرهایی که شیب زیادی دارند را به سختی قابل حرکت است
  • به دلیل جثه کوچکش وزن کمی را قادر به تحمل است
  • تحمل ناهمواری های بیش از حد را ندارد

فرمان اسکوتر تاشو شیائومی به چه صورت است؟

اسکوتر برقی تاشو دسته دار  به خاطر طراحی شایانی که داشته فرمان مناسبی دارد که از آلومینیوم ساخته شده و دستگیره های بسیار راحت و طبی دارد که دست را خسته نمی کند. بر روی فرمان این محصول، کلید های سرعت ، ترمز و صفحه نمایش سوار شده است. این دستگاه قابلیت جذابی که دارد اتصال تلفن همراه اندروید و ios را امکان پذیر می کند که با متصل کردن به گوشی خود می توان میزان استفاده از باتری، میزان سرعت، مسافت طی شده و مسافت باقی مانده را مطلع شد. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این اسکوتر سیستم تعلیق آن است که همین امر باعث شده از بقیه هم رده های خودش متمایز شود. سیستم تعلیق در لاستیک های این دستگاه ناهمواری ها و تکان های ناشی از لغزش را کنترل کرده و به راننده نمی گذارد انتقال پیدا کند.

نقد و بررسی اسکوتر های تاشو شیائومی و میجیا ساپتک سیتی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]

40 دیدگاه در “نقد و بررسی اسکوتر تاشو شیائومی و میجیا

  1. احمد زمانی گفت:

    سلام پسر بنده 90 کیلوعه مارک میجیا میخوام بخرم براش. بنظر شما میجیا تحمل وزنشو داره؟؟

    1. پشتیبانی ساپتک سیتی گفت:

      با سلام و وقت بخیر
      بله تحمل وزن میجیا 100 تا 150 کیلو است و با خیال راحت می توانید خرید کتید.

  2. احمد گفت:

    عالی و بی نقص

  3. حسین گفت:

    عشقم آفرود

  4. نیما گفت:

    واقعا ممنون از این همه اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .