فهرست مطالب

همه چیز درباره لوپ کار

•معرفی کوتاه

پلاسماکار یا پلازماکار یک وسیله کودک جذاب است که کودکان از 2 سال به بالا می‌توانند از این وسیله استفاده کنند. چرخ های پلازماکار ژله‌ای هستند. انواع لوپ کار چرخ ژله‌ای سر و صدایی را در مکان‌های سربسته ایجاد نمی‌کنند. چرخ‌های پلاسماکار چراغ دار هستند‌ و در حال حرکت چراغ ها روشن می گردند. پلاسماکار دارای بدنه‌ای از پلی اتیلن و دارای تحمل وزن ۱۰۰ کیلو است. به همین خاطر بزرگسالان نیز می‌توانند از این وسیله استفاده کنند. پلاسماکار مانند اسکوتر برقی یکی از اسباب بازی های جذاب است.

از کجا لوپ کار بگیرم

پلاسماکار (پلازماکار) یا لوپ کار چیست؟

پلازماکار( لوپ کار) موتور و پدال ندارد و بدون شارژ به حرکت در می‌آید. برای حرکت دادن این وسیله کودک بعد از سوار شدن بر آن فرمان را به طرف راست یا چپ حرکت می‌دهد. چرخ های پلاسماکار در دو نوع در بازار وجود دارند.

یک نوع آن که نوع قدیمی است از جنس پلاستیکی است و  سر و صدای زیادی را به وجود می‌آورد به همین خاطر برای رفع این مشکل تولید کنندگان، پلاسماکارهایی با چرخ های ژله ای تولید کردند. چرخ ها با جنس ژله دارای سر و صدای کمتری هستند و برای محیط های بسته ناراحتی به وجود نمی آورند.

قیمت لوپ کار

آیا وسیله مناسبی است برای کودکان؟

برای بازی با پلازماکار یا لوپ کار شما نیاز به باتری ندارید، این سه‌ چرخه بدون داشتن موتور می‌تواند به سمت جلو حرکت کند و فقط با حرکت دادن فرمان، چرخ های ژله‌ای آن به سمت جلو حرکت می‌کنند.
چرخ های کوچکی که در جلوی این سه‌چرخه تعبیه‌ شده‌اند برای مقاومت و جلوگیری از چپ شدن آن موقع سواری قرار داده‌ شده‌اند.
یک وسیله ایمن و سرگرم کننده برای کودکان شما می‌باشد.

طرز کار پلاسماکار

راهنمای سوار شدن روی لوپ کار

پلازماکار دارای چرخ‌های متعددی می‌باشد و به همین علت کاملا تعادل دارد و مانند دوچرخه یا هاوربرد سوارشدن روی آن سخت نیست. کودک باید دو پای خود را در جاپای مخصوص لوپ کار قرار دهد و سپس روی صندلی آن بنشیند.

برای حرکت کردن هم فقط لازم است که فرمان را به طرفین حرکت دهد تا پلاسماکار به حرکت بیفتد. برای ایستادن نیز صرفا کافی است فرمان را نچرخاند و همچنین کودک می تواند با کشیدن پا روی زمین به زودتر ایستادن پلاسماکار یا پلازماکار کمک کند.

راهنمای سوار شدن روی لوپ کار
پلازماکار وسیله‌ای جذاب برای بازی کردن و سرگرمی کودکان است چرا که بدون زدن رکاب و فقط با چرخواندن فرمان آن به حرکت در می‌آید که حتی برای بزرگسالان نیز جذاب می‌باشد. این وسیله کودک ایمن و جذاب برای کودکان خیلی مناسب می‌باشد برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. اگر قصد خرید این وسیله را دارید می‌توانید برای مشاهده قیمت و لیست مدل‌های مختلف پلاسماکار بر روی دکمه زیر کلیک کنید

آیا لوپ کار برای بزرگسالان هم جذاب است

 پلاسماکار یا پلازماکار تا وزن حدود ۱۰۰ کیلو گرم را می‌تواند تحمل کند و به همین خاطر برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است و به راحتی می‌توانند از این وسیله بدون اینکه مشکلی ایجاد شود استفاده کنند.

 جنس این محصول از پلی اتیلن است و رنگ های بسیار زیاد و جذابی دارد که هر شخصی طبق سلیقه و دلخواه خود می تواند پلاسماکار پلازماکار مورد پسند خود را انتخاب کند.
پلاسماکار نام های دیگری نیز دارد مانند کویرکار، لوپ کار و پلاسماکار که اسم پلاسماکار بیشتر استفاده می شود.

پلاسماکار-برای-بزرگسالان

ویژگی هایی لوپ کار

 این وسیله جذاب برای کودکان بدون اینکه پای کودکان در حرکت آن دخیل باشد حرکت می‌کند و فقط کودک با چرخاندن فرمان به طرف راست یا چپ می‌تواند از این وسیله استفاده کند. کودکان با این وسیله سرعتی معادل ۱۰ کیلومتر در ساعت را می توانند تجربه کنند.

در عقب این وسیله دوچرخ قرار گرفته است و در قسمت جلوی آن سه چرخ وجود دارد. چرخ جلوی آن بالاتر از سطح زمین قرار گرفته است دلیل این کار این است که در زمان حرکت اگر کودک فشار زیادی به جلوی این وسیله وارد کرد این چرخ جلوی با روی زمین تماس برقرار کرده و مانع کله پا شدن کودک گردد. 

برای اینکه سه چرخه پلاسما کار به طرف جلو حرکت کند باید پشت سر هم فرمان این وسیله را به راست و چپ بچرخانید. برای اینکه به عقب برگردد، درجه فرمان را باید 180 درجه بچرخانید.

در چه مکان هایی نباید از لوپ کار استفاده کرد؟

لوپ‌کار وسیله است که کودکان بسیار از استفاده و بازی با آن لذت می برند ولی باید به این نکته مهم دقت کرد که در هر مکانی نباید در آن از پلاسماکار استفاده گردد چون می‌تواند خطراتی را برای بچه ها به وجود آورد.

1. از  این وسیله در مکان‌هایی که وسایل نقلیه دیگر عبور می‌کنند نباید استفاده شود.

2. مکان هایی که خطر سقوط دارد مانند: کنار استخر، کنار دره‌ها و … نیز قابل استفاده نیست .

3. زمانی که کودکان از این وسیله استفاده می‌کنند مخصوصاً کودکان با سن پایین این کار با نظارت بزرگسالان انجام گیرد.

فروش لوپ کار

تعمیر لوپ کار پلاسماکار یا پلازماکار

پلازماکار از مکانیزم ساده‌ای تشکیل شده است و خرابی های جزئی را به راحتی خودتان می‌توانید برطرف کنید و در صورت شکستگی یا آسیب جدی به هر کدام از قطعات پلاسماکار نیاز به تعویض آن قطعات خواهید داشت. در هر صورت اگر احساس می‌کنید پلاسماکار شما نیاز به تعمیر دارد و خودتان از پس آن بر نمی‌آیید با کارشناسان ما جهت راهنمایی تماس بگیرید.

قطعات پلاسماکار و لوپ کار

قطعات پلازماکار(لوپ‌کار) تماما از جنس پلاستیک می‌باشد و باید در حفظ و نگه داری آنها کوشا باشید. در صورت آسیب دیدگی و نیاز به تعویض قطعات با ما تماس بگیرید.

برای تماس بر روی دکمه زیر کلیک کنید

ویژگی های لوپ کار

ویژگی-های-پلاسماکار
  • بالا بردن مهارت‌های حرکتی دست‌وپا در کودک
  • تقویت عضله‌های کوچک در دست‌وپای کودک
  • بالا بردن میزان هماهنگی میان چشم و دست‌وپا در کودک
  • بالا بردن میزان تمرکز و توجه در کودک
  • بالا بردن میزان اعتمادبه‌نفس در کودک
  • بالا بردن مهارت‌های استدلالی و هوش منطقی در کودک
  • بالا بردن هوش فیزیکی و حرکتی کودک

اسباب بازی لوپ‌کار در بازار در انواع و مدل های مختلف خرید و فروش می‌شوند و هر سلیقه‌ای می‌تواند پلاسماکار مورد دلخواه خود را انتخاب کند به همین خاطر قیمت های مختلف برای این وسیله وجود دارد. قیمت لوپ کار چرخ ژله ای در بازار متفاوت است.

 

لوپ کار چگونه متوقف می‌گردد؟

 همان طور که می دانید پلاسماکار کودکانه به وسیله حرکت فرمان که توسط کودک انجام می شود، به حرکت در می آید و برای ایستادن فقط کافیست که کودک هیچ حرکتی نداشته باشد و فرمان بدون حرکت باشد. بی حرکت بودن فرمان باعث می شود سرعت این محصول کم شود و متوقف گردد.

چرا باید سه چرخه پلاسماکار یا لوپ کار برای فرزندم بخرم ؟

 پاهای کودکان در سنین یک الی دو سال هنوز دارای قدرت لازم نیست و نمی‌توانند مدت‌زمان طولانی را رکاب زده و سه‌چرخه را کنترل کنند و ممکن است خسته و ناامید شوند این نوع از سه‌چرخه‌های لوپ کار طراحی و به بازار عرضه شدند تا باعث تقویت ماهیچه های پای کودکان شود . 

آیا لوپ‌کار ارزان قیمت برای کودکان امن است؟

 ماشین پلازماکار یا لوپ‌کار با توجه به اینکه سرعت مناسب برای کودکان را دارد یعنی سرعتی معادل ده کیلومتر در ساعت حرکت می کند و محل نشستن کودک مشخص است خطری را برای کودکان به وجود نمی‌آورد. این وسیله مکانی برای قرار گرفتن پاها دارد. جنس این وسیله بسیار محکم بوده و تولید کنندگان این محصول از هر جهت ایمنی فرزندانتان را مدنظر قرار داده اند.

بهترین سایت خرید پلاسماکار کودک

 در دنیای مجازی و اینترنت سایت های مختلفی برای خرید لوپ کار وجود دارد. یکی از بهترین سایت ها در این زمینه سایت ساپتک سیتی است. ساپتک سیتی یکی از مراکز خرید پلاسماکار کودک است. تمام تلاش مجموعه ساپتک سیتی بر آن قرار گرفته که بهترین کالا و با قیمت مناسب را به مشتریانش عرضه کند و رضایت مشتریانش برایشان در اولویت اول قرار دارد.

با فروشگاه ساپتک سیتی می توانید لپ‌کار دلخواه خود را انتخاب کرده و خریدی مطمئن و بدون دردسر را تجربه نمایید. فروشگاه ما تمام تلاش خود را در جلب رضایت مشتریان خود به کار گرفته است.

 

امنیت پلاسماکار

راهنمای خرید لوپ کار

یکی از اسباب بازی‌های جذاب و کاربردی برای کودکان پلازماکار کودک( لوپ کار) است. کودکان با استفاده از این وسیله می توان نشاط و سرگرمی خوبی را برای خود ایجاد کنند. این وسیله علاوه بر اینکه کودکان را سرگرم و به تحرک‌وا می دارد هیچ خطری را برای آنها به وجود نمی‌آورد و کاملاً امن است. ما در این مقاله توضیحات کاربردی و مهمی را درباره پلاسماکار برای شما همراهان بیان کردیم.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه

2 دیدگاه در “همه چیز درباره لوپ کار

  1. اصغر گفت:

    سلام ببخشید پلاسماکار ضمانت هم دارد؟ چقدر؟ ممنون از سایت خوبتون

    1. mahdie asadi گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این محصول ضمانت و خدمات پس از فروش داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .