خرید اسکوتر برقی فقط با پرداخت 200 هزار تومان

فهرست مطالب

فهرست مطالب

اسکوتر 200 هزار تومنی

اسکوتر 200 هزار تومنی
قیمت هنگام << خرید اسکوتر برقی >> یکی از نکات مهم خریداران است. باتوجه به پیشرفت سریع این وسیله نقلیه، هرساله مدل ها و آپشن های مختلفی نیز روانه بازار می شود و این امکانات به خریداران این امکان را می دهد تا طبق سلیقه خود به خرید آن بپردازند. البته این را هم در نظر بگیرید که این آپشن ها در قیمت نقش مهمی دارند.

برخی از این آپشن ها

  • سیستم اتوبالانس: این سیستم تعادل شمارا روی دوطرف شاسی حفظ می کنند.
  • دسته حمل: به منظور راحتی در جا به جایی ساخته شده اند.
  • بلوتوث: به شما این امکان را می دهد که موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید.
  • ریموت: خاموش و روشن کردن از راه دور
  • اپلیکیشن: جهت بررسی مقدار باتری، مسافت طی شده، موقعیت دستگاه.

آیا با ۲۰۰ هزار تومان می شود اسکوتر برقی خریداری کرد؟

اسکوتر برقی که چند سالی است که وارد بازار جهانی شده، یک وسیله نقلیه با دو چرخ می باشد. این وسیله اولین بار توسط M. K. Joseph  در یک رمان علمی تخیلی در سال 1967 بیان شد. در سال 1984، یک وسیله برقی دو چرخ در بازی ویدئویی SWAT که توسط کورلند توسعه داده شده بود و توسط سگا در ژاپن و بالی میدوی در آمریکای شمالی توزیع شد، ظاهر گردید. این وسیله نقلیه جذاب همچنین داخل کشور نیز بسیار پرطرفدار است.

اسکوتر عادی

اسکوتر برقی از چین وارد می شود و جزو کالاهای وارداتی است. همچنین با توجه به شرایط کنونی دلار، قیمت آن کمی گران است و شما برای خرید یک اسکوتر برقی معمولی باید حدودا 2 میلیون تومان خرج کنید و شاید برایتان سخت باشد که به هر فروشگاه و فروشنده ای اطمینان کنید !!!
شرکت ساپتک ایرانیان با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی به شما عزیزان این امکان را می دهد تا علاوه بر گارانتی و ضمانت کالا، از پایین ترین قیمت برخوردار شوید و نسبت به خرید یک اسکوتر برقی اقدام کنید.

یک اسکوتر برقی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

سرعت

سرعت یک عامل بسیار مهم و یکی از معیارهای مورد توجه است. در حالی که سواری با سرعت بالا بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است، اما همه نمی توانند سرعت های بالا را برانند و ممکن است تعادلشان از دست برود، به خصوص اگر مبتدی باشند.

قدرت موتور

قدرت موتور یکی دیگر از جنبه هایی است که باید در نظر داشت. این مورد چیزی است که باعث می شود اسکوتر برقی شناور شود. برندها و مدل های مختلف، قدرت موتور متفاوتی را ارائه می دهند. موتورهای با توان کمتر از 300 وات برای افراد سنگین وزن توصیه نمی شود. همچنین باید مطمئن شوید که موتور لرزش ایجاد نمی کند، زیرا این امر بر پایداری برد تأثیر می گذارد.

مفهوم سرعت و ریسک بالا

خوشبختانه، محصولات بسته به برند، مدل و نوع چرخ سرعت‌های متفاوتی دارند، برخی کند و برخی دیگر سریع هستند. سرعت بالا در سطوح ناهموار و سخت مناسب نیست و حتی می تواند خطرناک باشد. 

بنابراین، هنگام ارزیابی حداکثر سرعت محصولات مختلف، مهارت خود و زمینی را که قصد استفاده از اسکوتربرقی را دارید در نظر بگیرید. قبل از خرید  اسکوتر برقی، باید عمر باتری و برد آن را در نظر بگیرید. یک بار شارژ کامل چقدر دوام می آورد؟ با یک بار شارژ چه محدوده ای ارائه می دهد؟
به طور متوسط، یک باتری با کیفیت خوب باید 1 تا 3 ساعت طول بکشد تا با ظرفیت کامل شارژ شود. علاوه بر این، یک هاوربرد خوب باید بتواند مسافتی بین 7 تا 12 مایل را با یک بار شارژ به شما ارائه دهد.

اگرچه ممکن است 12 مایل مسافت کمی به نظر برسد، اما این اسکوترهای برقی برای مسافت طولانی طراحی نشده اند. آنها برای تفریح، رفتن به فروشگاه محلی در اطراف محله مناسب هستند. پس شما باید به دنبال اسکوتر برقی ای باشید که عمر باتری بالایی دارد و می تواند مسافت خوبی را طی کند.

با این حال، مدت زمان دوام یک باتری و کل مسافتی که اسکوترهای برقی می توانند با یک بار شارژ طی کنند، به موارد زیر بستگی دارد:
1. سرعت و تعداد توقف ها
2. آب و هوا؛ در هوای گرم باتری سریعتر تخلیه می شود
3. وزن سوارکار
4. زمین
5. شیب
خوشبختانه، اکثر مدل ها دارای نشانگر باتری هستند که مقدار باتری باقیمانده را به شما نشان می دهد و در صورت کم شدن باتری به شما هشدار می دهد.

ایمنی

هنگامی که صحبت از اسکوتر برقی به میان می آید، ایمنی یک عامل مهم است. چه برای بچه ها باشد چه بزرگسالان، همیشه باید قبل از خرید به مقاومت شاسی اسکوتر برقی توجه کرد.

مهم نیست که چقدر اسکوتر برقی شیک به نظر می رسد یا مدل آن چقدر پیشرفته است، شما نمی توانید در مورد ایمنی ریسک کنید. قبل از سال 2015، گزارش‌های زیادی در مورد گرم شدن بیش از حد و انفجار این وسیله وجود داشت. 

این امر منجر به فراخوان‌های زیادی نسبت به شرکت های تولید کننده در سال‌های 2016 و 2017 شد.
از آن زمان، مقررات، اکثر برندهای ناامن تولیدکننده را حذف کرده است. 

اکنون می‌توانید بدون نگرانی در مورد گرمای بیش از حد و احتراق، سوار اسکوتر برقی شوید، البته تا زمانی که این اسکوترها دارای گواهی UL باشند. گواهینامه UL به این معنی است که یک محصول تمام تست های ایمنی الکتریکی و ضدحریق را گذرانده است و بنابراین برای شما ایمن است.

UL2271 گواهی ایمنی برای باتری ها است در حالی که گواهینامه UL 2272 برای سیستم الکتریکی هاوربردها است.

آیا خرید اسکوتر برقی برای کودکان مفید است؟

اینکه یک اسکوتر برقی ارزش خرید دارد یا خیر بستگی به این دارد که چه کسی از آن استفاده می کند و برای چه چیزی از آن استفاده خواهد کرد و چقدر از آن استفاده خواهد کرد.
با این حال، به طور کلی: بله، این وسیله های مهیج ارزش خرید را دارند و شما می توانید آنها را برای سرگرمی کودکتان تهیه کنید، همچنین برای رفت و آمدهای کوتاه نیز عالی هستند و به فرزندان شما انگیزه می دهند که زمان بیشتری را در خارج از منزل سپری کنند. استفاده از اسکوتر برقی برای کودکان می تواند علاوه بر اینکه تفریح باشید، ورزش نیز باشد که این موضوع برای خانواده ها خیلی خوب است.

آیا اسکوتر برقی می تواند روی فرش برود؟

بله، بیشتر اسکوتر های برقی می توانند فرش را به خوبی کنترل کنند.

آیا اسکوتر های برقی ترمز دارند؟

نه به آن معنایی که شما فکر می کنید. برای ترمز گرفتن،  باید وزن بدن خود را در جهت مخالف مسیری که می‌روید تغییر دهید تا زمانی که به توقف کامل برسید. هیچ ترمز قابل مشاهده ای وجود ندارد، اما شما فقط از وزن بدن خود برای تعیین مسیر خود استفاده می کنید.

انواع اسکوتر برقی را می شناسید؟

اسکوترها در سایز های مختلفی وجود دارند که هر مدلی بخواهید در سایت می توانید خریداری کنید.
• ۶.۵ اینچ
• ۸ اینچ
• ۱۰ اینچ
• آفرود
اسکوتر 200 هزار تومنی

قیمت اسکوتر برقی 6.5 اینچ چقدر است؟

رایج ترین نوع اسکوتر برقی همین اسکوتر برقی 6.5 اینچ است که نسبت بقیه فراوانی بیشتری دارد. این اسکوتر ها مناسب برای کودکان و بزرگسالان است که می تواند تا 100 کیلوگرم را تحمل کند. پس اگر دنبال یکی از این وسایل ارزان قیمت برای کودک خود هستید می توانید از لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت اسکوتر برقی 8 اینچ چقدر است؟

این نوع اسکوتر تفاوت زیادی با اسکوترهای 6.5 اینچ ندارد. تنها تمایز آنها ارتفاع از سطح زمین و سایز لاستیک ها می باشد. اسکوتر 8 اینچ برای کار های روزمره مناسب است و به راحتی می توانید با آن به خرید و گشت و گذار بپردازید. پس تا دیر نشده نسبت به خرید این اسکوتر برقی ارزان قیمت از لینک زیر اقدام کنید.

قیمت اسکوتر برقی 10 اینچ چقدر است؟

اگر شما در جایی زندگی می کنید که جاده و خیابان سطح مناسبی ندارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از مدل 10 اینچ است که آنرا می توانید به راحتی با مناسب ترین قیمت از لینک زیر خریداری کنید.

قیمت اسکوتر برقی آفرود چقدر است؟

هیجان بالا و مقاومت عالی در برابر انواع جاده ها از ویژگی های بارز این اسکوترهای آفرود است. شما با داشتن این اسکوترها دیگر نگران گیرکردن لاستیک ها و ماندن در جاهایی که پستی و بلندی دارد، نیستید. اگر دنبال هیجان و قدرت هستید از طریق لینک زیر به خرید اسکوتر آفرود با قیمت کاملا مناسب و ارزان، اقدام کنید.

خرید مطمئن اسکوتر برقی خودرا به ما بسپارید...

اسکوترهایی که در سایت ما فروخته می‌شود، دارای گرید A هستند و باتری‌های آنها جدید می‌باشد. برد اسکوترها سه برد بوده و این دو موضوع باعث شده خرابی اسکوتر ها به حداقل برسد. 

ما برای شما بهترین اسکوتر ها را خریداری نموده و با گارانتی واقعی به شما عرضه خواهیم کرد. برای سفارش محصول کافیست از طریق همین سایت و قسمت محصولات اسکوتر مورد علاقه خود را تهیه نمایید، همچنین جهت راهنمایی و مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید. برای خرید اسکوتر برقی ارزان با گارانتی به سایت‌های معتبر با نماد الکترونیک مراجعه فرمائید.

برخی مقالات مرتبط

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

[njwa_button id=”28711″]

[elfsight_click_to_call id=”1″]

دیدگاه
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 80 میانگین: 3.3]

20 دیدگاه در “خرید اسکوتر برقی فقط با پرداخت 200 هزار تومان

  1. osama گفت:

    من خیلی ضرورت بهش دارم

    1. ایمان خوران گفت:

      سلام میتونید با واحد فروش تماس بگیرید

  2. سپه راد گفت:

    درود
    نمایندگی یا فروشگاه معتبر تو تهران سراغ دارید؟

    1. MRBARATI گفت:

      با سلام
      لطفا در بخش فروش در سایت سفارش را ثبت نمایید.
      همچنین میتوانید با شماره تماس بخش فروش تماس بگیرید

  3. Bardia bagheri گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید اسکوتر تک چرخ موجود دارید؟

    1. mahdie asadi گفت:

      سلام وقت بخیر فعلا این مدل داخل انبار موجود نیست.

  4. رزیتا خانوم گفت:

    سایتتون خیلی خوبه واقعا قیمت ها از سایتای دیگه کمتره و تازه گازانتی هم داره

    1. mahdie asadi گفت:

      ممنون از نگاه زیباتون.

  5. maede گفت:

    برای تعمیرات اسکوتر برقی جاتون کجاست؟

    1. mahdie asadi گفت:

      با سلام
      بزرگراه سردارسلیمانی(بزرگراه رسالت) غرب به شرق
      بعداز استادحسن بنا
      نبش خیابان احمدی
      ساختمان سرو
      پلاک ۳۰ طبقه۷ واحد۲۱
      ۰۹۱۹۴۰۸۸۸۰۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

برخی از مقالات

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .