معرفی دوچرخه برقی نایریکا NIREEKA

فهرست مطالب

دوچرخه برقی چیست؟

دوچرخه برقی (Electric Bicycle) یا دوچرخه‌های هیبریدی، دوچرخه‌ای هستند که از دو منبع قدرت برای حرکت استفاده می‌کنند. علاوه بر قدرت پدال، این دوچرخه‌ها از موتور برقی برای تسهیل حرکت استفاده می‌کنند. به عنوان یک وسیله‌ی حمل و نقل شخصی، استفاده از دوچرخه‌های برقی بدون ترافیک و هزینه‌ی بنزین، به توسعه اقتصاد، کاهش آلودگی هوا و در نتیجه بهبود کیفیت هوا و بهبود سلامت روانی افراد کمک می‌کند.

در دوچرخه برقی، موتور برقی درون روکش فریم نصب شده است و باتری به جای ترمز، به‌عنوان یک منبع توان بدون نیاز به استفاده از پدال استفاده می‌شود.توانایی دوچرخه برقی برای پوشش مسافت‌های زیاد خیلی بیشتر است و به خوبی به یک وسیله نقلیه برای کار و مدرسه تبدیل می‌شود. استفاده از دوچرخه برقی نه تنها بهترین جایگزین برای دوچرخه معمولی است، بلکه جایگزین بسیار کارآمدی برای وسایل نقلیه تندرو هم محسوب می‌شود.

معرفی دوچرخه برقی برند نایریکا NIREEKA

دوچرخه برقی نایریکا بیش از دو سال است که در زمینه تولید دوچرخه‌های برقی فعالیت می کند و محصولات خود را به بیش از 70 کشور ارسال می کند.
Nireeka یک شرکت فروش دوچرخه برقی آنلاین است که در تولید دوچرخه های برقی با قاب فیبر کربن تخصص دارد. آنها موتورهای قدرتمند و طراحی شیک و زیبا را ارائه می دهند. در حال حاضر، این شرکت به ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، چین، هنگ کنگ و تمام کشورهای اتحادیه اروپا دوچرخه های برقی خود را ارسال می کند.

دوچرخه برقی نایریکا (Nireeka electric bicycle) یکی از نمونه‌های دوچرخه‌های برقی است که در آن از موتور برقی برای حرکت استفاده می‌شود. موتور برقی این دوچرخه باعث می‌شود در برخی شرایط، مثلا در مسیرهای صعب‌العبور یا در مناطق تپه‌ای، استفاده از دوچرخه برای رسیدن به مقاصد، آسانتر شود. نایریکا دارای سیستم فرمان (دسته فرمان) و ترمزهای مکانیکی معمولی است، همچنین باطری لیتیوم یونی استفاده شده در آن، قابلیت شارژ در خانه را دارد. این دوچرخه در دو مدل تکنولوژیک و بی‌نهایت در بازار عرضه می‌شود.

[njwa_button id=”28711″]

مشخصات فنی دوچرخه برقی نایریکا چیست؟

موتور: بافانگ 1000 وات درایو میانی

باتری: 48 ولت 17.5 ساعت (840 وات ساعت)

لاستیک: 26×4 کندا گیگاس

ترمزها: دیسک های 203 میلی متری هیدرولیک چهار پیستونی Shimano Deore

چرخ دنده: شیمانو دئور XT 52-11 دندان

قاب: فیبر کربن

وزن: 62 پوند (28.1 کیلوگرم)

موارد اضافی: گلگیرهای اختیاری، چراغ عقب هوشمند، پایه پایه، چنگال جلو، 11 انتخاب رنگ فریم، نمایشگر رنگی، زین راحتی، دریچه گاز

چه ویژگی‌هایی دوچرخه برقی نایریکا را متمایز می‌کند؟

  • وزن فوق العاده سبک، وزن کل دوچرخه کمتر از 26 کیلوگرم است.
  • قاب جامد مونوکوک فیبر کربن با ضمانت مادام العمر.
  • موتور درایو میانی قدرتمند با بیش از 160 نانومتر گشتاور.
  • باتری لیتیوم یون ال جی بادوام.
  • ترمز دیسکی هیدرولیک 180 میلی متری عقب / 160 میلی متری (اختیاری 203 میلی متر).
  • سنسور سرعت/گشتاور.
  • حالت پیاده روی، دوچرخه هنگام راه رفتن با دوچرخه به شما کمک می کند.

امکانات اضافی چرخه برقی نایریکا چیست؟

زنگ هشدار: زنگ هشدار با دسی بل بالا

نور روز پیشرفته: LED چند رنگ

سنسور نور: نمایشگر خودکار و کنترل کاهش روشنایی نور در روز

کمک ضربان قلب: PAS را بر اساس ضربان قلب تعدیل می کند

رادار: سنسور تشخیص موانع اولتراسونیک

ژیروسکوپ: وسیله ای است که برای اندازه گیری یا حفظ جهت و سرعت زاویه ای استفاده می شود

شتاب سنج: شتاب مناسب را اندازه گیری می کند

کمک هوشمند: سیستم کمک اولیه را بهبود می بخشد

ردیاب: برای پیدا کردن دوچرخه در صورت سرقت

OTA: به‌روزرسانی از طریق هوا

Blanview: دید بهتر در زیر نور خورشید

قطع ترمز: قطع هوشمند موتور در تشخیص ترمز

دوچرخه برقی برند نایریکا برای چه افرادی مناسب است؟

دوچرخه برقی نایریکا مناسب برای افرادی با قد 160 تا 206 سانتی متر می باشد و همچنین می تواند تا وزن 125 کیلوگرم را تحمل کند. اگر وزن شما کمتر از 125 کیلوگرم بود و قاب دوچرخه برقی دچار شکستگی شد، می توانید آن را  رایگان تعویض کنید چرا که خود شرکت آن را گارانتی مادام العمر کرده است.

مانیتور روی دوچرخه برقی چه مشخصاتی دارد؟

 BAFANG HMI با صفحه نمایش LCD با کنتراست بالا، تمام اطلاعات مهم را در یک نگاه ارائه می دهد و همچنین می تواند در زیر نور مستقیم خورشید بدون مشکل خوانده شود. کنترلر فرمان BAFANG بازخورد خوبی می دهد، بسیار قوی و آسان برای استفاده است. خروجی اضافی را می توان به صورت جداگانه توسط پنج سطح پشتیبانی کنترل کرد. HMI با سیستم اتوبوس RS 232 سازگار است. HMI در برابر تماس و نفوذ آب و کثیفی محافظت می شود و با کلاس حفاظتی IP 65 مطابقت دارد.

در نهایت اگر دنبال یک دوچرخه برقی منحصر به فرد هستید و بی وقفه در جاهای مختلف به راندن بپردازید و لذت ببرید، بی شک دوچرخه برقی نایریکا بهترین و به صرفه ترین گزینه است.

انواع مدل‌های دوچرخه برقی نایریکا

نایریکا پرایم | Nireeka Prime

Nireeka Prime با بهترین طراحی ، موتور قدرتمند ‌و یک باتری با برد بالا، تجربه‌های به یاد ماندنی ای را برای شما رقم خواهد زد!
این دوچرخه برقی با قاب فیبر کربن صیقلی شده و طراحی بسیار زیبا، آنرا را از دوچرخه های برقی دیگر کاملا متمایز می سازد. Nireeka Prime که به یک پیشرانه قدرتمند بافنگ مجهز شده است، می توانید به راحتی در مکان های مختلف با آن حرکت کنید.
این دوچرخه برقی مناسب برای افرادی با قد ۱۶۰ تا ۲۰۶ سانتی متر می باشد و همچنین می تواند تا وزن ۱۲۵ کیلوگرم را تحمل کند. اگر وزن شما کمتر از ۱۲۵ کیلوگرم بود و قاب دوچرخه برقی دچار شکستگی شد، می توانید آن را رایگان تعویض کنید چرا که خود شرکت آن را گارانتی مادام العمر کرده است.
مدل پرایم با بهترین کیفیت باتری لیتیوم یون ال‌جی با طول عمر 1000 بار شارژ ارائه می‌شود، باتری ساده آن 48 ولت و 10 آمپر ساعت (480 وات ساعت) می باشد و در صورت ارتقا میتوانید آنرا با یک باتری ارتقا یافته 17 آمپر ساعت (816 وات ساعت) تعویض کنید.
این باتری ها به راحتی قابل جابجایی هستند و می توانید باتری را یا روی دوچرخه شارژ کنید یا آن را بردارید و در خانه خود شارژ کنید.

nireeka

نایریکا هومی | Nireeka Homie

استفاده از ترمزهای قدرتمند هیدرولیک در این دوچرخه برقی به شما این امکان را می دهد تا در تمامی لحظات به راحتی از آنها استفاده کنید.
جزئیات ترمز: دیسک هیدرولیک Shimano با روتورهای BREEZE فناوری ضد یخ 203 میلی متری، کالیپرهای پیستونی دوگانه با آداپتور ترمز دیسکی Shimano SM-MA-F203P/P، اهرم های دو انگشتی Shimano Deore با قابلیت تنظیم.
Homie در سه سایز 17، 19 و 21 موجود است. اگر قد شما بین 5’3 اینچ (160 سانتی متر) و 6’1 اینچ (210 سانتی متر) باشد می توانید از این دوچرخه برقی به راحتی استفاده کنید. وزن مناسب برای سوار شدن هم زیر 125 کیلوگرم می باشد و طبق گفته شرکت نایریکا اگر وزن شما کمتر از 125 کیلوگرم بود و قاب آن شکست، می توانید بدون هیچگونه هزینه ای آن را تعمیر کنید.

nireeka

نایریکا نیکس | Nireeka Nyx

Nireeka Nyx یک دوچرخه برقی کوهستانی با سیستم تعلیق کامل (eMTB) است و پرچمدار این شرکت محسوب می شود. این دوچرخه در حال حاضر با قیمت پایه 3499 دلار به فروش می رسد و شما می توانید با پرداخت مبلغی بیشتر دوچرخه را سفارشی سازی کنید و برخی از موارد موجود در دوچرخه همچون ترمز و باتری را ارتقا دهید.
بافنگ M600 شایسته آن است که با موتورهای بوش، یاماها و بروس مقایسه شود و این قدرتمندی آن را می رساند؛ سرعت 120 نانومتری و تشخیص فعال تعویض دنده از ویژگی این موتور است. تشخیص دنده فعال به این معنی است که برق موتور در هنگام تعویض دنده قطع می شود. این به دوچرخه سوار این امکان را می دهد که دنده ها را با دریچه گاز کامل عوض کنند بدون اینکه فشار زیادی را به موتور وارد کند.
قاب فیبر کربن به کار رفته در دوچرخه برقی نیکس بسیار سبک است که به شما در هنگام بیرون رفتن از مسیرها ی دشوار کمک می کند و عمر باتری شما را افزایش می دهد. این باتری ها دارای سلول های سامسونگ با کیفیت هستند.

nireeka
دیدگاه

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

[njwa_button id=”28711″]

[elfsight_click_to_call id=”1″]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

3 دیدگاه در “معرفی دوچرخه برقی نایریکا NIREEKA

  1. مجتبی گفت:

    سلام موجوده؟ گارانتی شرکتی و با ضمانت هم اگه دارید لطف کنید بگید ممنون.

    1. mahdie asadi گفت:

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      در حال حاضر این محصول موجود نیست.

    2. mahdie asadi گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر این مدل داخل انبار موجود نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

برخی از مقالات

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .