بهترین مدل‌های ماشین شارژی، موتور برقی و اسکوتر برقی کودکان کدامند؟

فهرست مطالب

بهترین مدل های اسکوتر برقی کودکانه کدامند؟

در انتخاب بهترین اسکوتر برقی کودکانه موارد زیادی را باید مدنظر بگیریم ازجمله قدرت موتور، باتری، کیفیت برد، سرعت، طرح و رنگ و… اما می‌توان گفت که اسکوترهای آفرود با توجه به قدرت و کیفیت بالاتری که دارند می‌توانند جزو بهترین اسکوتر‌ها انتخاب شوند.

ویژگی‌های‌ اسکوتر برقی کودک چیست؟

اسکوتر‌ برقی کودکانه دارای انواع و ویژگی‌های مختلفی است در زیر به برخی از ویژگی‌های آنان اشاره می‌کنیم:

ویژگی-های-اسکوتر-برقی-کودک
  1. یکی از مزیت‌‌های مهم اسکوتر برقی کودکانه، کم‌صدا بودنِ آن است، بدون کوچک‌ترین سر و صدایی حرکت می‌کند و شما را به مقصد می‌رساند.
  2. بهترین جایگزین بازی های رایانه ای در زمان قرنطینه، که اکثر مدارس و باشگاه‌های ورزشی تعطیل می‌باشد.
  3. افزایش اعتماد به نفس کودکان هنگام راندن هاوربرد در پارک ها و خیابان ، نسبت به هم سن و سال هایشان
  4. یکی از ویژگی های دیگر این وسیله این است که برای تمامی سنین قابل استفاده است. بله درست شنیدید حتی بزرگترهای خانواده نیز می‌توانند همراه با کودکشان تفریح کنند و لحظات لذت بخشی را در خانواده به ارمغان آورند. شما به راحتی با 5 الی 10 دقیقه تمرین می‌توانید حرکت با این وسیله را یاد بگیرید و از قابلیت های متفاوت آن بهره‌مند شوید

    حتی کودکان شش سال هم به راحتی می توانند سوار اسکوتر برقی کودکانه شوند ، کودکان به دلیل هوش بالاتری که دارند با 5 دقیقه بازی به راحتی بر آن مسلط می شوند.

  5. با اسکوتر  می توانید سرعت 15 الی 20 کیلومتر را تجربه کنند.
  6. هزینه نگهداری اسکوتر برقی کودکانه آن نسبت به سایر وسایل نقلیه پایین تر است.
    آمار فروش اسکوتر برقی 

کدام اسکوتر شارژی برای فرزندم مناسب است ؟

با توجه به اینکه سایزهای مختلفی برای اسکوتر شارژی در بازار موجود می‌باشد، می‌توان گفت: سایز ۴.۵ اینچی اسکوتر برای کودکان تا سن هشت سال مناسب می‌باشد.
اسکوترهای ۶.۵ اینچی برای سنین تا ۱۳ یا ۱۴ سال مناسب بوده و اسکوترهای هوشمند هشت و ده اینچی برای تمامی گروه‌های سنی مناسب می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت اسکوتر برقی کودک ارزان کلیک کنید .

محدوده قیمتی اسکوتر شارژی چقدر است؟

ارزان ترین مدل اسکوتر برقی کودکانه ، اسکوتر برقی 6.5 اینچ می‌باشد این مدل در بازار از 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد و به عنوان رایج ترین نوع اسکوترهای برقی شناخته شده است که نسبت به بقیه فراوانی بیشتری دارند.
این اسکوترها از ۳۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم را میتواند تحمل کند و همین ویژگی باعث شده افراد بالای ۸ سال و حتی بزرگسالان به سراغ این اسکوتر بیایند.
این اسکوتر برای آسفالت یا پیاده رو یک گزینه عالی است ولی اگر مسیرتان ناهموار است استفاده از این اسکوتر پیشنهاد نمی شود.

ماشین شارژی برای کودکان

کودکان در سنین پایین فراگیری مهارت‌های حرکتی و کنترلی، در صدد تقلید و الگوبرداری از رفتارهای والدین خود هستند.
این بهترین فرصت برای افزایش مهارت‌های حسی و حرکتی و کنترلی و حتی افزایش ابعاد مختلف هوش کودک می‌باشد.
 این اسباب بازی و وسیله سرگرمی علاوه بر آنکه باعث شور و هیجان و سرگرمی و شادی کودک خواهد شد باعث تقویت اعتماد به نفس نسبت به هم سن و سال هایشان می‌شود و همین نشانگر اهمیت اسکوتر برقی کودکانه است.

مزیت‌های خرید ماشین شارژی کودک

  1. ماشین‌های شارژی باعث تحرک کودک می‌شود در حالی که اسباب‌بازی‌های دیگر ایستا و غیرحرکتی هستند.
  2. رانندگی لذتی همیشگی است. ممکن است این لذت با یک وسیله در مقطعی خاص فروکش کند اما دوباره فعال می شود و جنبه تکراری بودن آن پایین است.
  3. می‌توان از وسیله نقلیه کودک برای آموزش‌های راهنمایی و رانندگی وی در آینده استفاده کرد.
  4. ماشین های شارژی از بدنه مقاومی برخوردارند و در صورت اشکال فنی‌، قطعات آن قابل تعمیر یا تعویض می‌باشند بنابراین دورانداختی نیستند.
  5. سهولت استفاده از ماشین شارژی حتی در منزل، از نکات مهم برای انتخاب می‌باشد.

قیمت ماشین شارژی با توجه به بازار پر نوسان ارز بسیار پر تلاطم می‌باشد. مخصوصا نمونه های جدید که دارای تکنولوژی بالایی هستند از قیمت بالایی برخوردار می باشند. هرچه امکانات ماشین شارژی بالاتر و تکنولوژی آن ها به روز تر باشد بر قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

برای اطلاع از قیمت ماشین شارژی ارزان کلیک کنید .

قیمت ماشین شارژی پسرانه تحت تاثیر چه عواملی است؟

جدید بودن و به روز بودن ماشین شارژی هم از نظر ظاهر آن‌ها می باشد و هم از نظر امکانات داخلی ماشین شارژی است.
چند سرعته بودن، متالیک بودن رنگ، صندلی چرم، آمپر باتری، نور چراغ ها و موارد دیگری هستند بر زیبایی آن ها تاثیر می گذارد. تمامی این موارد بر قیمت ماشین شارژی ها تاثیر گذاشته‌اند. پارامتر های زیادی هستند، که وقتی در کنار یکدیگر قرار گیرند می تواند بر قیمت ماشین شارژی بیفزایند.

موتور برقی کودک چیست؟

موتور شارژی کودکانه یکی از اسباب بازی‌هایی است که برای کودکان تولید شده است و شامل یک موتور کوچک با قدرت بالاست. این موتور با استفاده از باتری شارژی ، دارای قدرت حرکت و سرعت است و باعث شادی و سرگرمی کودکان می‌شود. به عنوان یک اسباب بازی، موتور شارژی بچه‌گانه قابلیت حرکت برای کودکان از سنین مختلف را داراست و به آنها کمک می کند تا توانایی های حرکتی خود را تقویت کرده و لذت بردن از بازی در فضای باز را تجربه کنند.

قیمت موتورهای شارژی به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور خلاصه باید گفت که قیمت موتورهای شارژی کودکان، متاثر از ویژگی های موتور انتخابی شما خواهد بود. بنابراین نوع موتور انتخابی بر اساس نوع رنگ ، تعداد و نوع موتور ، تعداد و نوع باطری ها، سایز آن و دارا بودن آپشن های مختلف می تواند بر قیمت آن و هزینه ای که باید پرداخت نمایید، تاثیرگذار باشد.

قیمت-موتور-شارژی

موتورهای شارژی برای چه سنی مناسب می باشند؟

موتورهای شارژی بر اساس اندازه و ساختار و همچنین سرعت می توانند رنج سنی مختلفی را شامل شوند.
شما می توانید هم برای کودک خردسال خود موتور شارژی مناسب سن او را انتخاب نمایید که سرعت بالایی نداشته باشند و بسیاری از آنها نیز توسط شما کنترل خواهند شد و هم می توانید موتورهای شارژی را انتخاب نمایید که برای دختر و یا پسر نوجوان شما که در سن 9 یا 10 سالگی هستند، مناسب باشند که خود آنها می توانند موتور را رانده و نیازی به کنترل از راه دور ندارند.

موتورهای-شارژی-برای-چه-سنی-مناسب-می-باشند

البته موتورهای مناسب این سن قطعا سرعت و قدرت بالاتری دارند که آنها را مناسب این سن کرده و برای بچه های کوچک تر مناسب نخواهند بود زیرا باید ایمنی کودکان خود را در زمان خرید در نظر بگیرید. 
اما در کل موتورهای شارژی کودک را میتوان به عنوان هدیه سیسمونی تا 10 سالگی انتخاب کرد.

جهت اطلاع از قیمت موتور شارژی ارزان کلیک کنید .

خرید اینترنتی موتور شارژی

در صورتی که تمایل دارید تا برای کودک خود موتور شارژی کودک را خریداری نمایید، می توانید به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی و تلفنی در رابطه با خرید این وسایل سرگرمی از فروشنده به طور مستقیم، راهنمایی بگیرید.
باز این نکته را به شما یادآوری می کنیم که در زمان خرید به سن و وزن کودکی که موتور شارژی کودک را برای او می خرید، توجه کرده و بر همان اساس موتور مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لیست قیمت موتور برقی کودکانه

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

دیدگاه
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .