مقایسه بازی های رایانه ای با اسکوتر برقی

فهرست مطالب

سلام بر دوستان و همراهان ساپتکی 
 در این مقاله می خواهیم مقایسه ای بین بازی های رایانه ای و بازی با اسکوتر برقی انجام دهیم.
با هم بررسی خواهیم کرد که کدام یک از آنها برای کودکان مفید و مناسب هستند .در این مقاله سعی خواهیم کرد تا برای سنین 7 تا 15 سال که برای پر کردن اوقات فراغت خود دنبال یک سرگرمی مفید و لذت بخش هستند یک راه حل معرفی نماییم.

مقایسه بازی های رایانه ای با اسکوتر برقی

بازیهای کامپیوتری

بازی های رایانه ای دارای ویژگی‌هایی برای کودکان و نوجوانان هستند، که اگر به صورت صحیح و با برنامه برای سرگرمی آنها مورد استفاده قرار گیرد، بسیار مفید و باعث اثرات مثبت بر روی ذهن آنها خواهد شد.
بازی هایی از قبیل کلش آف کلنز (Clash of clans) اسپارتان کستل کلش به نوعی برای ادامه حیات خودشان و کسب درآمد و البته تولید بازی های بسیار جذاب سعی بر این دارند تا هر روز وابستگی را بیشتر کنند.
در صورت استفاده صحیح از بازی های رایانه ای، جواب سوال بالا مثبت است. اگر این بازی ها در مسیر درستی استفاده شوند، قطعاً برای رشد ذهنی کودکان و نوجوانان مفید هستند.
اما در این بین از مضرات و وابستگی های این نوع از بازی ها که بشدت کودکان و نوجوان ما را تهدید می‌کنند، نباید غافل شویم.
این بازی ها با تولید ورژن های جدید در هر ماه، به شدت مخاطبین خود را وابسته می کند، به نحوی که دل کندن از این بازی ها برای آنها سخت می‌گردد.عدم کنترل والدین بر روی زمان بازی فرزندان ، ساخت انواع تیم های گروهی برای بازی یا برای مسابقه یا جنگیدن باعث می‌شود، مخاطبین به شدت به این بازی ها وابسته شوند. 

معایب بازی های رایانه ای چیست؟

معایب بازی های رایانه ای

مشکلات استخوانی عضلانی
مشکلات چشمی
چاقی
سندروم تونل کارپال
میگرن
اختلالات خواب
اختلالات غذاخوردن
بهداشت فردی کم

راه حل پیشنهادی برای این مشکل چیست؟

بهترین راه حل ایجاد بازی های فیزیکی و تنوع بازی برای کودکان خواهد بود. به این صورت که در طول هفته، برنامه ای برای سرگرم کردن کودکانمان داشته باشیم. در این صورت می‌توانیم بخش زیادی از مشکل را برطرف کنیم.
حتماً می‌پرسید: چگونه؟ 
می‌توانید یک روز از هفته را برای ورزش مورد علاقه فرزندتان برنامه ریزی کنید. مثلا یک روز را برای شنا کردن برنامه ریزی نمایید. بازی جدید و جذابی مثل اسکوتر برقی می‌تواند حداقل دو یا سه روز از کودکان و نوجوانان را پر نماید.

آیا بازی با اسکوتر برقی فرزندان را از بازی های رایانه ای دور خواهد کرد؟

بازی با اسکوتر برقی

برای اینکه یک بازی مهیج و جذاب که مشترک بین والدین و فرزندان است، داشته باشید پیشنهاد ما به شما بازی با اسکوتر برقی است.
هاوربردها هیجان و نشاط آور هستند. بازی با اسکوترها از نوع بازی های فیزیکی هستند. این بازی باید در، پارکینگ، پارک یا فضاهای خارج از منزل انجام شود. البته در منزل هم می‌توانید از اسکوترهای برقی استفاده نمایید. کار کردن با اسکوتر برقی اصلاً سخت نیست. کافیست فقط 5 تا 10 دقیقه سوار اسکوتر شوید. آن وقت به یک اسکوتر باز حرفه‌ای تبدیل خواهید شد و می‌توانید با اسکوتر برقی به سرعت حرکت کنید و یا کارهای خارق العاده ای انجام دهید.

[njwa_button id=”28711″]

اهمیت بازی در فضای باز را می دانید؟

بازی در فضای باز

امروزه خانواده ها به زندگی ماشینی در شهرهای بزرگ روی آورده اند و اغلب آنها در آپارتمان زندگی می کنند. والدین ساعات کمتری کنار فرزندان هستند و آدم ها تنهاتر شده اند. این تنهایی به کودکان هم رسیده و آنها کمتر با دوستان و همسالان همسایه ارتباط برقرار می کنند. از طرف دیگر والدین تمایلی ندارند فرزندان شان را مانند قدیم به کوچه و خیابان بفرستند. بازی هایی مانند تیله بازی، قایم باشک و … تقریبا دیگر وجود ندارند. به طور کلی، بازی های کودکانه شکل دیگری گرفته اند اما باید این نکته را بازگو کنیم که هیچ چیز مانند بازی کودکان در فضای باز نمی تواند باعث رشد شناختی، جسمی، روانی و … آنها شود.
کودکان عاشق بازی هستند. بازی کردن علاوه بر سرگرمی برای رشد و پیشرفت آنها ضروری است. امروزه نباید بازی کردن کودکان را به فضاهای سرپوشیده محدود نمود. بازی در فضای باز به عنوان بخشی از زندگی کودک به اندازه بازی در فضای سرپوشیده مهم و غیر قابل اجتناب است.

آیا اسکوتر سواری فایده ای هم دارد؟

اسکوتر سواری

از جمله فواید اسکوت سواری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان:
اسکوتر سواری جزو ورزش‌های هیجانی است. بچه‌ها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورت‌شان به وجد می‌آیند.
کمک به برقراری تعادل:
کودک‌ با اسکوترسواری یاد می‌گیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودک‌تان بعدها دوچرخه‌ سواری را راحت‌تر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبه‌نفس:
وقتی کودک‌ شما پیشرفتش را در اسکوتر سواری ببیند، اعتماد به‌ نفس بیشتری هم پیدا می‌کند.
تقویت عضله‌ سازی و استقامت جسمی:
کودک‌ برای اسکوتر سواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری در کل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضله‌سازی هم کمک می‌کند.
تمرین رعایت نکات ایمنی:
کودک برای اسکوتر سواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوتر سواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کم‌کم یاد می‌گیرد که بعدها هم در انجام فعالیت‌هایی مثل دوچرخه‌سواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بی‌توجه نباشد.
یادگیری مهارت‌های  ارتباطی:
اسکوتر سواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودک‌تان در زمینه مهارت‌های اجتماعی و بازی‌های تیمی هم رشد کند.

مقایسه بازی های رایانه ای با اسکوتر برقی

بر خلاف بازی های رایانه‌ای که موجب آسیب به فرزندانتان می‌شود و چشمان زیبا و ذهن آنها را دچار آسیب می نماید، اسکوتر برقی و هاوربرد موجب شادی و نشاط برای فرزندان شما خواهند شد.
بازی با اسکوتر تمرکز شما را بالا برده و با ایجاد سرعت عمل در حرکات مارپیچ و چرخشی، پاها را تقویت خواهد کرد.
توصیه می‌کنیم اسکوتر برقی را خریداری نمایید که دارای گارانتی معتبر باشد. اسکوترهای برقی موجود در بازار همگی چینی می‌باشند و متاسفانه اسکوترهای فاقد گارانتی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.
فروشگاه ما با افتخار بصورت تخصصی و با کادری قوی، آماده گی فروش عمده و تکی و خدمات پس از فروش انواع اسکوترهای برقی، هاوربرد و سِگُوی را در ایران دارد.

[njwa_button id=”28711″]

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

[njwa_button id=”28711″]

[elfsight_click_to_call id=”1″]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

35 دیدگاه در “مقایسه بازی های رایانه ای با اسکوتر برقی

  1. مژگان گفت:

    زیبا مثل همیشه

  2. نیما گفت:

    عاشق آفرود

  3. نجم گفت:

    عالیه عالیه عالیه

  4. خشایار گفت:

    من که عاشق بازیهای اینترنتی هستم

  5. نعمت گفت:

    مممنون از سایتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .