بورس خرید اسکوتر برقی در تهران کجاست؟

فهرست مطالب

ممکن است برایتان سوال باشد که بزرگترین مرکز خرید اسکوتر برقی کجاست؟ فروشگاه اسکوتر برقی با نام مجموعه ساپتک ایرانیان، اقدام به فروش اسکوتر برقی به همراه گارانتی کرده است.گارانتی اسکوتر برقی و خدمات پس از فروش به نحو بسیار مطلوبی توسط این مجموعه به شما عزیزان ارائه می گردد. مجموعه ی ساپتک مجموعه کاملی از فروشندگان و تعمیرکاران مجرب اسکوتر برقی را گرد هم جمع نموده است. مجموعه ساپتک ایرانیان وارد کننده مستقیم باکیفیت ترین اسکوترهای برقی است. برای اینکه شما انتخاب بهتری داشته باشید، آنها را در سایت و فروشگاه اینترنتی خود عرضه نموده است.
هدف مجموعه ما بهترین خرید برای شماست.

چگونه ثبت سفارش خود را انجام بدیم ؟

برای اطلاع بیشتر از خرید اسکوتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند همچنین میتوانید فروش خودتون را از سایت ثبت سفارش کنید و شما می توانید خرید خود را به صورت حضوری در مراکز و شعبات ما انجام دهید و در اخر می توانید از شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

از کجا اسکوتر برقی بخرم؟

از کجا اسکوتر برقی بخرم؟

برای خرید اسکوتر برقی شما چند گزینه دارید و باتوجه به طیف گسترده ای از اسکوترهای برقی و ویژگی ها و قیمت های مختلف آن می توانید مدل های مختلف را مقایسه کنید و نظرات مشتریان را بخوانید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید و وبسایت ساپتک سیتی ارائه دهنده انواع اسکوتر برقی در ایران می باشد و ساپتک سیتی در اسکوترهای برقی تخصص دارد و مشاوره‌های تخصصی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید به دنبال فروشگاه هایی باشید که در فروش وسایل نقلیه الکتریکی یا تجهیزات ورزشی تخصص دارند، زیرا اغلب اسکوترهای برقی می فروشند و می توانند خدمات حرفه ای ارائه دهند

قبل از خرید، عواملی مانند برد اسکوتر، سرعت، ظرفیت وزن، و اینکه آیا ضمانت، گارانتی و یا خدمات پس از فروش ارائه می کنند را کامل بررسی کنید.

مجموعه ساپتک

فروشگاه ساپتک واردکننده و فروشنده مستقیم اسکوتر برقی می باشد. فروش انواع اسکوتر برقی، هاوربرد، لوازم جانبی  کیف تا محافظ و کلاه ورزشی مخصوص و لوازم یدکی اسکوتر برقی مانند:
 1- برد اصلی و برد ژیروسکوپ
2- باتری
3- شاسی
4- قاب
5- پدال
6- برد بلوتوث
7- برد ریموت
8-لوازم جانبی مثل کیف اسکوتر، محافظ اسکوتر، کلاه ورزشی
 این فروشگاه بطور تخصصی روی اسکوتر برقی کار می کند که موجب شده با همکاری گارانتی ساپتک ایرانیان خدمات بیشتری را برای خریدارن اسکوتر برقی ارائه دهد.

گارانتی ساپتک


مهمترین قسمتی که در این دستگاه ها حائز اهمیت است، بخش برد الکترونیکی و باتری آنهاست. تنها مجموعه ای که این محصولات را تهیه می کند می تواند از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نماید. فروشگاه ما در حیطه تعمیرات اسکوتر های برقی هوشمند(اسمارت بالانس) برای رضایت مشتریان عزیز اسکوتر های که جهت تعمیر پذیرفته می شود را مدت شش ماه گارانتی می کند. کادری حرفه ای و با سابقه تعمیر دستگاه اسکوتر برقی، آماده ارائه خدمات فنی مهندسی در زمینه تعمیرات انواع اسکوتر برقی می باشد.

مزایا خرید از فروشگاه ساپتک

◼ امکان خرید حضوری
◼ امکان پرداخت درب منزل ( مخصوص مشتریان تهران )
◼ اراِئه گارانتی معتبر ساپتک ایرانیان  (گارانتی بی قید وشرط برد و باطری)
◼ امکان خدمات پس از فروش
◼ موجود بودن کلیه قطعات اسکوترهای برقی
◼ ارسال به سراسر کشور
◼ داشتن تعمیرکاران حاذق

برای تعمیر اسکوترمان به کجا مراجعه نماییم؟

تعمیر اسکوتر برقی

نمایندگی مجموعه ی تشریفات ساپتک در شهر تهران واقع شده است . در حال حاضر نیز با دیگر نمایندگان شهرهای مختلف همکاری می نماید. اگر مایل به ارسال مستقیم اسکوتر خود به مجموعه مرکزی باشید، می توانید اسکوتر خود را به آدرس زیر ارسال نمایید. همچنین می توانید برای نحوه ریست کردن اسکوتر برقی کلیک کنید.
راه های ارتباطی با ما :

آدرس دفتر مرکزی: تهران ، خیابان ولیعصر بالاتر از تقاطع بهشتی، کوچه پردیس، پلاک 5

آدرس واحد فنی: بزرگراه سردار سلیمانی غرب به شرق (رسالت)، بعداز استادحسن بنا، نبش خیابان احمدی، ساختمان سرو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 4.1]

46 دیدگاه در “بورس خرید اسکوتر برقی در تهران کجاست؟

  1. مریم صدری گفت:

    میخوام برا برادرزادم کادو بخرم کدوم مارکش بهتره ممنون میشن راهنمایی کنید برای ی پسر ۱۵ ساله میخوام کادو بخرم!

    1. زهرا اسکندر گفت:

      برای خرید اسکوتر اولین نکته ای که باید توجه کنید سن فرد هست و بسته به همون خریدتون رو انجام بدید و برای رنج سنی 13 سال به بالا از اسکوترهای 8/5 اینچ مناسب هست و اینکه قبل از خرید حتماً حتماً دقت کنید که اسکوتر برقی خریداری شده شما گواهینامه ۲۲۷۲ UL داشته باشد.برای اطلاع بیشتر از خرید اسکوتر ها با کارشناسان ما تماس بگرید تا راهنمایتون کنند.

  2. کاکتوس گفت:

    از آفرود غافل نشید

  3. نیما گفت:

    خواستی ماشین بگیری.مدل اسکانیا بگیر

  4. نوید گفت:

    به نظرم ماشین شارژی بخرم بهتره

  5. حمید گفت:

    فقط آفرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

برخی از مقالات

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .