تفاوت بین انواع اسکوتر برقی ناین بات و اسکوتر تاشو شیائومی

فهرست مطالب

تفاوت بین انواع اسکوتر برقی

امروزه با پیشرفت علم و فناوری اسکوتر ها تحولات زیادی را در پی داشتند و نیازهای بسیاری از افراد را در حوزه حمل و نقل توانسته اند فراهم کنند. اسکوتر ها از لحاظ کارایی و شکل و شمایلشان علاقه مندان به خصوص خود را دارد و با هر تغییر در سبک اسکوتر علاقه افراد نیز تغییر می یابد. اسکوترهای زیادی در سطح جهان رایج شده است که می توان به اسکوتر برقی ناین بات و تاشو شیائومی اشاره کرد. در ادامه به تحلیل این محصولات دوست داشتنی می پردازیم.

اسکوتر برقی ناین بات شیائومی چیست؟

یکی دیگر از محصولات محبوب شرکت شیائومی ناین بات نام دارد که از اسکوتر های به روز و شیک در بازار می باشد. این اسکوتر به دلیل ظاهر زیبا و نقاط قوتی که دارد علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. این محصول در حقیقت نسخه ارتقا یافته ناین بات S می باشد که به دلیل برخی از ایرادات فنی شرکت شیائومی مجبور شد که در این محصول جدید ایرادات را برطرف کند در واقع این ناین بات نسخه بهبود یافته می باشد. این اسکوتر از لحاظ سرعت، قدرت و نوع باتری یک لول از نسخه ابتدایی اش ارتقا یافته و می تواند مسافت زیادی را طی کند همچنین به دلیل طراحی خاص این دستگاه می توان به طور نشسته حرکت کرد بدون اینکه دستان شما دخالتی در روند حرکت داشته باشد.

انواع اسکوتر برقی شیائومی و تاشو

سرعت و استقامت اسکوتر برقی ناین بات ها چگونه است؟

اسکوتر های ناین بات مسافتی را معادل۲۰ تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت را توان طی کردن دارد همچنین موتر این نسخه بهبود یافته نسبت به ناین بات S بسیار قدرت بیشتری داشته و با یک بار شارژ کامل ۱۳ تا ۱۶ کیلومتر را طی می کند. این اسکوتر نسبت به رده قدیمی اش سرعت بیشتری را دارد به طوری که حدود ۴ کیلومتر از نسخه S مسافت بیشتری را طی می کند همچنین از دو موتر ۸۰۰ واتی متشکل شده که در مجموع ۱۶۰۰ وات انرژی را در خود جای دارد. این ناین بات مانند اسکوتر تاشو شیب ۱۵ درجه با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را می تواند میسر کند و همچنین برای رده سنی ۱۵ تا ۵۵ سال توصیه شده است.

طول عمر باتری این ناین بات چگونه است؟

در حالت کلی این ناین بات ۴ ساعت انرژی را در باتری جای می دهد یعنی با یک بار شارژ کامل حدود۴ ساعت مفید با سرعت مناسب از آن استفاده کرد و با سرعت حداکثر حدود ۲ ساعت تخمین شده است و با استفاده از شارژر ۵۰ ولتی به راحتی ۴ ساعته باتری اسکوتر شارژ می شود.

طراحی و کیفیت ساخت ناین بات شیائومی چگونه است؟

ناین بات s

این اسکوتر از لاستیک های ۱۱ اینچی بر خوردار است که بسیار مقاوم و محکم در برابر فرسایش هوا و جلوگیری از لغزش های ناشی از ناهمواری جاده ای بسیار مناسب است همچنین قابلیت ضد آب دارد و به طور کامل از هرگونه رطوبت و یا بارش برف و باران مقاوم است. این نوع محصول را به سادگی می توانید آپشن های جدیدی به آن اضافه کنید و حتی قابلیت ترمز برقی از مواردی هست که لذت بیشتری را به شما می دهد.

ایمنی و کنترل این ناین بات به چه صورت است؟

این محصول شگفت انگیز قابلیت تعادل خودکار را دارد به لطف این قابلیت حرکت و کنترل فرد تازه کار بسیار ساده است همچنین این قابلیت << اسکوتر ناین بات >> باعث می شود که در جاده های ناهموار تعادل حفظ شود و راننده دچار آسیب جانی نشود. علاوه بر این قابلیت ناین بات دارای چراغ هایLED و چراغ های هشداری است که در مکان ها و یا جاده های تاریک می تواند ایمنی شما را چند برابر حفظ کند. اگر ناین بات دچار خطاهایی شد، یکی از راهکار ها که خودتان هم می توانید انجام دهید ریست کردن آن می باشد.

فیلم تجزیه و تحلیل اسکوتر های تاشورا همین الان ببینید

اسکوتر تاشو شیائومی چیست؟

یکی دیگر از محصولات جدید شرکت شیائومی << اسکوتر تاشو >> است که از بدر ورود توانست طرفدارانش را جذب خود کند. این اسکوتر رنگ بندی های جذابی دارد که متناسب با هر سلیقه ساخته شده و یکی از دلایلی که این محصول خود را با بقیه اسکوتر ها متمایز کرده، قابلیت نصب دو باتری به طور همزمان را دارد که باعث می شود شارژ بهتری را نسبت به بقیه هم رده هایش داشته باشد.

اسکوتر تاشو

سرعت این اسکوتر چقدر می باشد؟

در تحقیقاتی که این شرکت بر روی اسکوتر تاشو داشته حداکثر سرعتش را ۲۰ کیلومتر بر ساعت اندازه گیری کردند شاید با خودتان بگویید که این دستگاه از نظر سرعت ضعیف است اما نسبت به بدنه و جثه کوچکش قابل توجه است. اگر علاقه مند به افزایش سرعت آن هستید با اضافه کردن باتری دوم به این محصول سرعتش را به ۲۵ کیلومتر بر ساعت می توانید افزایش دهید. این اسکوتر دارای موتری به قدرت۲۵۰ وات می باشد و تنها با یک بار شارژ کامل مسافتی را حدود۲۵ تا ۳۰ کیلومتر را می توانید طی کنید و با مقایسه دیگر محصول ها از لحاظ وزن بی نظیر است و قدرت چشم گیری را در جای دارد.

طول عمر باتری اسکوتر تاشو شیائومی چقدر می باشد؟

باتری این دستگاه ۳۶ ولت لیتیومی می باشد و توانایی این را دارد که ۵ ساعت انرژی مفید را به دستگاه بدهد. این دستگاه ۳٫۵ ساعت طول می کشد تا به شارژ کامل برسد البته با وارد کردن باتری دوم به این دستگاه مدت زمان شارژ بیشتر می شود ولی در عوض انرژی بیشتری را به خود جای می دهد همچنین از لحاظ اتصالات الکتریکی به خاطر امنیت بالای باتری هیچ جای نگرانی ندارد. باتری این دستگاه به دلیل اینکه نوع لیتیومی دارد قادر است که ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بار شارژ شود پس در نتیجه با استفاده صحیح این وسیله می توانید باتری به طول عمر ۲ تا ۳ سال برای این ناین بات داشته باشید.

ایمنی و کنترل اسکوتر تاشو به چه صورت است؟

این محصول به خاطر لاستیک های تعلیقی که دارد ضدلغزش بوده و در محیط های مرطوب و بارانی تعادل شایانی دارد همچنین دستگیره های راحت و نرمی دارد که باعث جلوگیری از خسته شدن دست می شود. این اسکوتر سنسوری دارد که با بالارفتن محیط پیرامون سرعت را به طور خودکار کاهش می دهد تا باعث آتش سوزی باتری نشود. این محصول دو ترمز دارد که یک ترمز لاستیک جلو را کنترل می کند و ترمز عقب که به صورت مکانیکی عمل می کند و باعث بازگردانی انرژی به باتری می شود.

ساپتک سیتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.7]

16 دیدگاه در “تفاوت بین انواع اسکوتر برقی ناین بات و اسکوتر تاشو شیائومی

  1. محسن گفت:

    مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .