تحمل وزن اسکوتر 10 اینچ و آفرود چقدر است؟

فهرست مطالب

تحمل وزن اسکوتر ۱۰ اینچ و آفرود چقدر است؟

محدودیت وزن در اسکوتر برقی 10 اینچ ، به طور قابل توجهی بین مدل ها و سایزهای آن متفاوت است. برخی از آنها برای استفاده افراد سبک وزن در نظر گرفته شده‌اند، در حالی که برخی دیگر توانایی تحمل افراد سنگین‌تر را دارند. اکثر مدل های اسکوتر برقی 10 اینچ می توانند وزن متوسط یک بزرگسال را تحمل کنند اما همه آنها برای افراد سنگین وزن مناسب نیستند.

بنابراین، هنگام خرید هاوربرد باید دستورالعمل های خاصی را دنبال کنید.
همیشه محدودیت وزن ارائه شده توسط تولیدکننده اسکوتر را بررسی کنید و سعی کنید به دنبال اسکوتر برقی ای که دارای گواهی ایمنی UL-2272 است، بگردید. در حال حاضر، بیایید به دستورالعمل هایی که باید از نظر محدودیت وزن هاوربرد پیروی کنید، پایبند باشیم.

تحمل وزن اسکوترهای برقی

محدودیت وزن اسکوتر برقی 10 اینچی

در نهایت، اگر بیش از 120 کیلوگرم وزن دارید، همچنان می‌توانید از هیجان سواری بر اسکوتر برقی 10 اینچ لذت ببرید. اما به تخته‌ای نیاز دارید که بتواند وزن شما را تحمل کند. خوشبختانه مدل های 10 اینچی می توانند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. اگر وزن شما همین مقدار است، می توانید از سوار شدن روی اسکوتر برقی خود لذت ببرید و به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی در مورد ایمنی و عملکرد، سرگرم شوید.
حتی می توانید مدل هایی را پیدا کنید که می توانند وزن بیش از 150 کیلوگرم را تحمل کنند، مانند Swagtron TR، اگر وزن شما از 150 تا 200 کیلوگرم است حتما مطمئن شوید که اسکوتر برقی دارای گواهی ایمنی ذکر شده باشد.

وزن اسکوتر های برقی چقدر است؟

  • 4.5 اینچ – 6 کیلوگرم
  • 6.5 اینچ – 9 کیلوگرم
  • 8 اینچ – 13 کیلوگرم
  • 8.5 اینچی و اسکوتر برقی آفرود – 13 کیلوگرم
  • 10 اینچ – 14.5 کیلوگرم
وزن اسکوتر های برقی

اگر وزن بیشتر از حد مجاز باشد چه اتفاقی رخ می دهد؟

بسیاری از مردم تصور می کنند که پا گذاشتن روی اسکوتر برقی 10 اینچ ای که محدودیت وزنی کمی دارد، به این معنی است که نمی تواند حرکت کند. با این حال، این کاملا نادرست است. ولی اگر وزن شما بیش از حد مجاز باشد و سوار اسکوتر شوید، به کندی حرکت می کند ولی به برد آن فشار بسیار زیادی وارد می کند. در واقع، شما هنوز هم می‌توانید سوار آن شوید، اما با چند مشکل!

مقایسه بازی های رایانه ای با اسکوتر برقی

در مرحله اول، اسکوتر برقی بسیار کندتر خواهد بود و اگر بیش از حد مجاز وزن خود سواری کنید، متوجه خواهید شد که شاسی برای حفظ تعادل شما به مشکل بر می خورد. علاوه بر کاهش سرعت، باتری خیلی سریع‌تر خالی می‌شود.

بنابراین، اگر از حد مجاز وزن عبور کنید، عمر باتری به طور قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین مهم است که عبور از حد مجاز وزن می تواند در ایمنی شما اختلال ایجاد کند و همچنین به شاسی هم آسیب برساند.
در مرحله بعد برد کند شده و کنترل آن دشوارتر است و باعث می شود شما به زمین بخورید یا شمارا به اطراف پرت کند. بنابراین، همیشه مطمئن شوید که اسکوتر برقی مورد استفاده شما، مناسب وزن شما نیز باشد.

حداقل وزن برای سوار شدن روی اسکوتر 10 اینچ چقدر است؟

چیزی که اکثر کاربران اسکوترهای برقی نمی دانند این است که حداقل وزن نیز وجود دارد. اگر یک فرد بزرگسال هستید ممکن است برای شما این نکته مهم نباشد. با این حال، اگر بچه‌هایی دارید که می‌خواهند از اسکوتر برقی استفاده کنند، باید به حداقل وزن نیز توجه کنید.
حداقل وزن مجاز 20 کیلوگرم است. زیرا اگر کودک با وزن کمتر از 20 کیلوگرم از هاوربرد استفاده می کند، در حفظ تعادل به مشکل می خورد.

کنترل هاوربرد نیاز به جابجایی وزن زیادی دارد و یک کودک سبکتر از 20 کیلوگرم ممکن است نتواند به طور ایمن دستگاه را کنترل کند، سرعت آن را کاهش دهد یا به طور کامل متوقف کند.
بنابراین، اگر قصد دارید یک اسکوتر برقی مناسب برای کودک خود تهیه کنید، حداقل محدودیت وزن را نیز در نظر بگیرید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

2 دیدگاه در “تحمل وزن اسکوتر 10 اینچ و آفرود چقدر است؟

  1. فروهر گفت:

    لطفاً آدرس دهید که در کابل – افغانستان اسکوتر ها و هاوربرد های شما را از کجا خریداری کنیم.

    1. FARSHAD ABBASI گفت:

      سلام
      متاسفانه در افغانستان نمایندگی یا ارسال نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .