اسکوتر شارژی و هاوربرد منیریه

فهرست مطالب

فروشگاه اسکوتر شارژی و هاوربرد منیریه

محصولات اسکوتر شارژی  و هاوربرد ساپتک دارای گارانتی معتبر و بی قید شرط می‌باشد. این گارانتی بصورت کتبی در فاکتور قید شده و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسکوتر شما، متخصصین این مجموعه اسکوتر را بررسی و مشکل آن را در سریع‌ترین زمان برطرف می‌کنند. بعد از پایان مدت گارانتی نیز اسکوتر، دارای خدمات پس از فروش بوده و قطعات و لوازم مورد نیاز مشتریان عزیز عرضه می گردد. این مجموعه با برخورداری از مرکز مجهز تعمیرات و گارانتی و متخصصین با سابقه می‌باشد. برای مشاوره در خرید اسکوتر و دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

رایج ترین نوع همین اسکوترهای برقی 6.5 اینچ هستند. این اسکوترها با تحمل وزن 100 کیلوگرم برای افراد بالای 6 سال و حتی بزرگسالان بسیار مناسب میباشد . این اسکوتر برای آسفالت یا پیاده رو یک گزینه عالی است.

[njwa_button id=”28711″]

تفاوت چندانی با اسکوتر 6.5 اینچی ندارد و تنها وجه تمایز آنها را میتوان ارتفاع از سطح زمین دانست و سایز چرخ های این دستگاه نسبت به چرخ ۶.۵ اینچ بزرگتر و در نتیجه حرکت با آن در آسفالت خیابان راحت تر است .

[njwa_button id=”28711″]

 اسکتر برقی 10 اینچ وسیله ای هیجان انگیز مناسب برای تفریح در بین همه اعضای خانواده می باشد و بخاطرلاستیک بادی که دارد از هر چاله و دست اندازی به راحتی عبور می کند . این مدل نسبت به مدل های دیگر موجود دارای چرخ و بدنه بزرگتری است و همچنین کیفیت بالا و مقاوت زیاد بدنه دستگاه را از هرگونه آسیب دیدگی مصون نگاه می دارد . 

اسکوترهای آفرود مخصوص کسانی است که علاقه به جنگل یا مسیرهای ناهموار دارند؛ چراکه این نوع اسکوتر برخلاف مدل های قبلی که برای راندن باید سطح صاف و بدون مانع وجود داشته باشد، بدون هیچ مشکلی میتواند در مسیر های مختلف حرکت کند. این اسکوترهای آفرود در شرایط شن و ماسه  دارای تحمل بالایی هستند. از ویژگی های این نوع می توان وجود یک بلندگوی قوی جهت پخش موزیک هنگام راندن را اشاره کرد.

اسکوترهای ناین بات با موتور الکتریکی 800 واتی نسبت به بقیه اسکوتر ها قدرتمند تر میباشدو این را هم بگوییم که سایز چرخ آنها 10 اینچ است. باتری ناین بات معمولا یک باتری لیتیوم یونی 54 ولتی است که این امکان را به شما می دهد که تا 25 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل پیمایش کنید. از ویژگی های دیگر آنها می توان به سیستم اتوبالانس و اپلیکیشن موبایل اشاره کرد.

[njwa_button id=”28711″]

نحوه خرید و ارسال اسکوتر برقی

شما می‌توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری از اسکوتر شارژی و هاوربرد ساپتک ایرانیان خرید کنید. در روش غیر حضوری و از طریق فروشگاه اینترنتی ساپتک ، محصول مورد پسند خود را به سبد خرید اضافه کرده و با پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر، اسکوتر خریداری شده از طریق تیپاکس یا دیگر روش‌های ارسال در سریع ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل داده می شود. اسکوترهای خریداری شده، قبل از ارسال، تست سلامت و کارایی شده، پس از اطمینان از سلامت کامل اسکوتر و متعلقات آن بطور مناسب بسته بندی و ارسال می‌گردد.

خدمات فروشگاه اسکوتر برقی منیریه

از خدمات ساپتک ایرانیان می‌توان به فروش انواع اسکوترهای برقی هاوربرد ، انواع سگوی و تامین قطعات می‌باشد. فروش انواع کتونی ال ای دی، فروش اسکوترهای برقی کارکرده و تعمیرات انواع اسکوتر شارژی نام برد.

ناین بات

برای خرید اسکوتر خوب باید به چند نکته توجه داشت:

1-باتری اسکوتر: باتری اسکوتر باید از نوع 20 سلولی لیتیومی با 42 ولت خروجی باشد. درضمن تاریخ باتری مهم است که حتماً جدید باشد.
2- برد اسکوتر برقی: اسکوتر دارای دو برد یا سه برد می‌باشد که مدل سه برد بهتر است.
3- گارانتی اسکوتر: حتماً از فروشنده درخواست فاکتور نمایید. نوع گارانتی و مدت آن نیز باید در فاکتور ذکر شده باشد.
4- سایز اسکوتر: دقت نمایید برای خرید اسکوتر، وزن شخصی که قصد استفاده از اسکوتر را دارد، با مدل اسکوتر متناسب باشد.

چه برند هایی به تولید و ساخت اسکوتر شارژی مشغولند :

شرکت های بسیاری در راستای ساخت اسکوتر برقی گام برداشتند ولی ناتوان ماندند، در عوض بعضی شرکت ها توانستند با تولید اسکوتر برقی خوب و مناسب به سودی کلان دست پیدا کنند که میتوان به
اِف اسپید ( FSPEED ) , شیائومی ( XIAOMI ) , اسمارت بالانس ( SMART BALANCE )
سگوی ( SEGWAY ) , ایرویل ( AIRWHEEL ) , کیوانو ( KIWANO )
اشاره کرد که اینها از بزرگترین برندهای ساخت اسکوتر برقی در سراسر دنیا هستند.

بورس خرید اسکوتر برقی

چند نوع اسکوتر برقی توی بازار موجوده؟

اسکوتر های برقی انواع مختلفی دارند از جمله 4.5 ،6.5، 8 و 10 اینچی که همه آنها به جز مدل 4.5 اینچی درحال تولید میباشند. البته اسکوتر های دیگری همچون ناین بات و آفرود هم وجود دارند که این ها هم به نوعی زیر مجموعه اسکوتر های 10 اینچی قرار میگیرند چرا که سایز آنها همان است.

پیش از خرید اسکوتر برقی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟!

با توجه به بررسی های انجام شد، اینکه اسکوتر هوشمند از چه مارک و برندی باشد چندان تعیین کننده، قطعی کیفیت نیست.زیرا تمام اسکوترهاو قطعات اسکوتر موجود در ایران کاملا ساخت کشور چین است.
اینکه گفته می شود اسکوتر سفارش اروپاست و گفته های مشابه این، چندان صادقانه نیست.
بیشتر از برند اسکوتر برقی، کیفیت قطعات داخلی اسکوتر است که حائز اهیمت است.
اینکه برد اسکوتر چند تکه باشد وکیفیت آن چگونه است، یا کیفیت باطری به کاررفته دراسکوتر چیست و ….

اسکوتر برقی با کیفیت کدام است ؟

◼ با توجه به کپی برداری های بسیاری که در این دستگاه ها صورت گرفته است ، تنها خرید از یک فروشگاه معتبر فروش اسکوتر برقی و با سابقه می تواند کمکی در این امر داشته باشد.
◻ راه دیگری که برای اطمینان بیشتر لازم است ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش توسط فروشنده یا آن فروشگاه است تا بتواند ایمنی ، سلامت و اصالت کالای خود را تضمین نماید .
◼ مهمترین قسمتی که در این دستگاه ها دارای اهمیت می باشد بخش برد الکترونیکی و باتری آن هاست که تنها مجموعه ای که این محصولات را تهیه می کند می تواند از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نماید.

نکاتی که باید قبل از خرید اسکوتر برقی رعایت کنید

داشتن گواهینامه UL

ایمنی اسکوتر برقی مهم ترین پارامتر هنگام خرید است، چرا که اسکوتر برقی با سرعتی معادل 16 کیلومتر بر ساعت در سطح شهر می رود و که به نسبت سرعت بالایی است. در صورتی که این نکته رعایت نشود فرد دچار حوادث و صدمات جبران ناپذیری می شود. در سال 2016 استاندارد های طراحی و ساخت اسکوتر به شرکت ها داده شد که اجناس تقلبی را اورجینال کامل جدا می کرد.
تنها راه این است که هنگام خرید از فروشنده گواهینامه و ضمانت معتر را به شما ارائه دهد تا با خیالی راحت اسکوتر برقی خود را خریداری کنید.

توجه به شارژ و باتری

اسکوترهای برقی خودرا هیچوقت بدون مراقبت باتری unattended شارژ نکنید، باتری اسکوتر را در مقابل یا نزدیک مواد قابل اشتعال نگذارید، وقتی که می خواهید باتری را شارژ کنید حتما از شارژر خود اسکوتر استفاده کنید تا از آسیب های احتمالی در امان باشید.

توجه به قد و وزن هنگام خرید

بعضی از اسکوتر ها محدودیت وزنی دارند و اگر به آنها توجهی نکنیم در طول استفاده دچار مشکل می شوند. معمولا اسکوترهای برقی تا 120 کیلو گرم تحمل وزن دارند و اگر با وزن بیشتر از آنها استفاده کنید دچار خرابی می شوند و یا حتی ممکن است به خود فرد آسیب برساند.

روی چه سطحی استفاده می کنید

یکی از موارد مهم هنگام خرید یک اسکوتر برقی اورجینال و با کیفیت این است که برای چه مکانی قصد خرید اسکوتر داریم؟!
سطوح مختلف اسکوتر های مختلف خود را دارند و توجه به این موضوع علاوه بر افزایش ایمنی و سلامت اسکوتر، موجب لذت بردن فرد هنگام استفاده از اسکوتر می شود.
اگر برای کار های روزمره می خواهید اسکوترهای 6.5 و 8 اینچ کار شمارا راه می اندازد ولی اگر برای مکان هایی که شیب بلند یا پستی و بلندی دارد قصد خرید دارید، حتما از اسکوتر های 10 اینچ و آفرود استفاده کنید.

افزایش امکانات

این مورد اختصاص دارد به کسانی که مشکلی از نظر مالی نداشته باشند و با پرداخت بیشتر امکانات جذاب تری هم به دست آورند. برای مثال شما می توانید اسکوتر برقی ای خریداری کنید که قابلیت پخش موزیک، اتو بالانس، چراغ و….. را داشته باشد و همانگونه که از اسکوتر لذت میبرید، از این امکانات هم استفاده کنید.

آموزش سوار شدن روی اسکوتر برقی ناین بات سگوی و تاشو شیائومی

اسکوتر برقی هوشمند و کاربرد های آن

اسکوتر برقی  هوشمند یک وسیله بسیار جذاب و دوست داشتنی است که به جرات می توان گفت هر شخصی با استفاده ۱ بار از این وسیله علاقمند آن خواهد شد . شاید خیلی از مردم در این فکر باشند که این وسیله باعث تنبلی و چاقی می گردد اما هرگز این طور نیست ،
شما با استفاده از این
اسکوتر های هوشمند برای نیازهای بسیار مهم بهره مند می گردید : 
◼ تور های گردشگری و خانوادگی
◼ استفاده در امور نظارتی و نگهبانی
◼ حرکت بین سالن های کارخانه جات
◼ حمل و نقل درون شهری ارزان و سریع
جهت بازی و سرگرمی
◼ کمک به جلوگیری از آلودگی در محیط زیست
◼ سرویس دهی در رستوران ها و اماکن عمومی
◼ جلب توجه عموم مردم به خود و خاص دیده شدن
◼ یک ورزش بسیار مناسب برای تقویت عضلات مچ و ساق پا
◼ نشاط و هیجان جوانان 
فروش اسکوتر برقی

سایز یا اینچ در اسکوتر به چه معناست ؟

در اسکوتر ها از سایز 6.5 اینچ تا 10 اینچ فرق چندانی وجود ندارد، فقط فرق آن ها در سایز چرخ و فرم بدنه یا پوسته اسکوتر ها است.سایز چرخ اسکوتر ها با اینچ محاسبه میگردد.
سایز قطر چرخ اسکوترهای 6.5 اینچ تقریبا 17 سانتیمتر است.
کوچکترین سایز چرخ 4.5 اینچ است که خریداران کمی دارد. و برای کودکان 5 تا 6 سال مناسب است.

برخی از ویژگی های مجموعه ساپتک ایرانیان در خرید اسکوتر برقی

◼ آموزش و پشتیبانی رایگان
◼ ارائه محصول اصلی و درجه ۱
◼ تضمین اصالت و سلامت دستگاه
◼ ۳سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات
◼ ۱ الی 12 ماه گارانتی واقعی ساپتک ایرانیان و تعمیرات بی قیدو شرط دستگاه

کدام برندها به تولید اسکوتر برقی پرداختند؟

شرکت های بسیاری در راستای ساخت اسکوتر برقی گام برداشتند ولی ناتوان ماندند، در عوض بعضی شرکت ها توانستند با تولید اسکوتر برقی خوب و مناسب به سودی کلان دست پیدا کنند که می توان به:
اف اسپید ( FSPEED )
شیائومی ( XIAOMI )
اسمارت بالانس ( SMART BALANCE )
سگوی ( SEGWAY )
ایرویل ( AIRWHEEL )
کیوانو ( KIWANO )
اشاره کرد که اینها از بزرگترین برندهای ساخت اسکوتر برقی در سراسر دنیا هستند.

اسکوتر برقی

خرید مطمئن اسکوتر برقی خودرا به ما بسپارید...

اسکوترهایی موجود در سایت ما گرید A هستند و باتری‌های آنها جدید می‌باشد. برد اسکوترها سه برد بوده و این دو موضوع باعث شده خرابی اسکوتر ها به حداقل برسد. ما برای شما بهترین اسکوتر ها را خریداری نموده و با گارانتی واقعی به شما عرضه خواهیم کرد. برای سفارش محصول کافیست از طریق همین سایت و قسمت محصولات اسکوتر مورد علاقه خود را تهیه نمایید، همچنین جهت راهنمایی و مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید. 

چرا از فروشگاه اسمارت اسکوتر ساپتک خرید کنیم؟

◼ امکان خرید حضوری
◼ امکان پرداخت درب منزل ( مخصوص مشتریان تهران )
◼ اراِئه گارانتی معتبر ساپتک ایرانیان  (گارانتی یک ساله و شش ماهه که می توانید به انتخاب خودتان یکی از این دو را خریداری کنید. )
◼ امکان خدمات پس از فروش 
( مجموعه ساپتک ، پس از اتمام گارانتی نیز تا ۳۶ ماه خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می گردد به صورتی که مشتری بعد از خرید , هیچ نگرانی بابت تعمیر و تعویض قطعات مخصوصا قطعات برد و باتری اسکوترهای برقی نداشته باشد. )
◼ موجود بودن کلیه قطعات اسکوترهای برقی
◼ ارسال به سراسر کشور
◼ داشتن تعمیرکاران ماهر

مجوزهای لازم فروشگاه ساپتک سیتی

نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و کلیه محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار اینترنتی می باشد. دارنده نماد اعتماد الکترونیکی، تحت نظارت دستگاه های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در تعهدنامه نماد می باشد.

نحوه خرید

خرید

برای خرید اسکوتر می توانید از خرید اینترنتی از درگاه بانکی ساپتک ایرانیان ، در همین سایت اقدام به پرداخت نمایید و یا میتوانید از طریق واتس آپ شماره کارت را از پشتیبان های فروش بگیرید تا به راحتی پرداخت خود را انجام دهید .

نحوه ارسال رایگان

ارسال

ارسال فوری با پیک در تهران به صورت روزانه ثبت سفارش صورت می گیرد. و برای سفارشاتی که روزانه تا قبل از ساعت 17 ثبت شوند در همان روز و برای سفارشات بعد از ساعت 17 در اولین ساعات روز بعدی ارسال خواهد شد.
در استان ها و شهرستان ها نیز بسته های شما تا ساعت 16 هر روز برای ارسال تحویل شرکت تیپاکس  یا پست می شود و با توجه به مسافت بسته ها معمولا 1 تا 2 روز کاری بعد به دست شما خواهد رسید.

” اگر برای خرید اسکوتربرقی دچار سردرگمی شده اید فقط کافیست با مجموعه ساپتک سیتی تماس بگیرید “

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک سیتی و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. 

[njwa_button id=”28711″]

[elfsight_click_to_call id=”1″]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

سبد خرید

فرم تماس

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .